Välkommen till en gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Den förbjudna skogen

Forum > Mugglarportalen > Den förbjudna skogen

Bevaka tråden
Användare Inlägg
Majkebb
Elev

Avatar


Skulle man inte kunna göra ett spel i den förbjudna skogen där man löser olika uppdrag och aktar sig för farliga djur? Då skulle man också kunna fånga olika magiska djur och tämja dem till sina egna. Artur Weaslys ford skulle man också kunna hitta. Uppdragen skulle kunna vara t.ex.: Hitta (någon magisk växt) eller besegra en varulv... Samtidigt är man "förföljd" av någon lärare på Hogwarts, så man måste skynda sig lite med uppdragen. Man förlorar om man blir skadad av någon varelse eller att Hogwartsläraren hinner ikapp en... Det var bara en idé, men om det skulle kunna gå att genomföra så kan jag nog hjälpa till... Det skulle i alla fall vara kul med lite mer äventyr i spelen, för det är ju olika äventyr som HP böckerna handlar om...

27 apr, 2017 16:43

Ida_Cho
Elev

Avatar


Vilken rolig idé! Det skulle vara jättekul!

ViBbKoNtRoLl

29 apr, 2017 19:00

elenor
Elev

Avatar


låter roligt

♡ girls like girls like boys do ♡

23 maj, 2017 12:48

lAras Lovegood
Elev

Avatar


Bra idé!

I have to kill you or else hes gonna kill me-Draco Malfoy

23 maj, 2017 17:45

Umi
Elev

Avatar


Majkebb, Se detta som en respons på alla dina spelförslag. Dina ideer är absolut inte dåliga, men de skulle aldrig gå igenom. Erfa är knappt aktiv och hela mugglis är i princip dött. om Erfa inte orkar uppdatera pollen på ett år kommer han aldrig programera in fler spel.

men du ska ha cred för dina kreativa ideer!

Är nu aktiv på Umiety ist

23 maj, 2017 17:47

Majkebb
Elev

Avatar


Som sagt var det bara en idé jag fick och ingenting jag trodde skulle kunna gå igenom Umi...

23 maj, 2017 19:14

Eochelli
Elev

Avatar


det hade varit jätte kul

I Solemnly Swear That I Am Up To No Good

19 jun, 2017 13:13

Borttagen

Avatar


Bra idé!!!

Umi, du har en poäng. Dock så kommer det inte bli så mycket alls. Men mugglis lever sig aktivt utanför Eriks gränser!

Åter till idén!
Majkebb, om du har en idé så tycker jag att du kan teckna några förslag på hur spelet ser ut på olika nivåer, och olika djur!?

Hoppas att det går igenom Erfa även om det inte går igenom.

19 jun, 2017 17:30

Bevaka tråden

Forum > Mugglarportalen > Den förbjudna skogen

Du får inte svara på den här tråden.