Välkommen till en gratis, svensk Harry Potter-community

F5

TartyAwesome Club

Forum > Off Topic > Klubbar > TartyAwesome Club

1 2 3 ... 280 281 282
Bevaka tråden
Användare Inlägg
Annie Lupin
Elev

Avatar

+8


..................................https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi64.tinypic.com%2Fxa82q.png
VÄLKOMNA TILL TARTYAWESOME CLUB

Hej alla dödlingar, häxor, trollkarlar, halvgudar, monster
landkrabbare, pirater, gudar/gudinnor/gudhennor och andra varelser!

Om ni skulle vilja bli medlemmar här så tagga mig och skriv vad ni vill heta och
vad ni är för slags varelse (ni måste inte ha om ni inte vill) Säg till om ni vill byta namn

HÄR KAN VI PRATA OM ALLT MÖJLIGT!


REGLER:
* Ha en trevlig ton mot varandra
* Mugglis regler
* INGA närtroll är välkommna!
* Bästa regeln av alla... *trumslag* HA KUL!


Medlemmar:
Annie Lupin - Ledare - "Child of Hecate", Shadowhunter, Magiker, Vampyr "dagsljusare" Divergent, Hunter of Artemis, Rebel, Narnian, ranger (Kapten Vågskum)
Tonks/Luna - Ledare - Häxa, Halvgud, Divergent+Fanvergent, skuggjägare, Ravenpuffslitherdorare, Daughter of Athena, Läsaren, Narnian, Rebel, Krigare+Poet,Mockingjayanhängare till Nötskrikan, Boktjuven, TVmare, Stolt-icke-normal-människa-för-jag-är-en-alien, tuppig alergisk tupp, Pirat(TenaTheGreat)
boknörd_ - Demigod, häxa, pirat, Ringlord, Shadowhunter (Venla)
WeasleyHufflepuff - Pirat, halvgud, häxa, shadowhunter, varulv (TMI) Demiwitch, Divergent, Kapten, Narnian "fjärdedels" (Will Turner)
LunaLovegood123 - Häxa, Demigod, Pirate, Narnian, Shadowhunter, Companion, Älvfrände, Ringbärare, Dhampir, Tribute, Magiker och Tankeläsare (Em)
Elvisp - Varulv, häxa, child of Athen "Demigod" (Pigson)
GinnyHermionePotter - Häxa, JHufflepuff, Halvblod, Dotter till Apollon, Queen of Songmagic, ♥Martin♥, "Hello Sunshinies!♥☀" (Millie / Songbird)
Cawith - Häxa, Halvgud, Daughter of Poseidon, Divergent, Vampyr "dagsljusare", Llama, Delenashippare (Tilda/Llama)
Skyfall - Halvgud, häxa, vampyr (MajPej♥)
Belluna tonks -Timelady,Divergent/Fanergent,Daughter of Apollon,Magican,Warlock,Hunter of Artemis,Jedi,Witch and Survery corp, Ghoul (Martha da Legondary)
Fanny Lawiise - Magisk rockprinsessa, halvgud (Opal Princess)
Trädet - Halvgud, Häxa
Jessica Lawiise - Rockgudinna, häxa, dotter till Emma Swan och Hook (ouat), metarmorfmagus och är en duktig bågskytte (Inezelle)
Linn Lumos - Häxa, Halvgud,marinan, pirat , shadowhunter, divergent, feminist, nörd, hpfan (Linn sjögräshjärna)
Thalia Malfoy - Vampyr, Häxa, Demigod "Dotter till Apollo", Rebel (Thalia von Anka)
Hayato - Divergent , trollkarl "HOGWARTS way" halvblod "Camp way", HuntingShadow "Inte shadowhunter" RankedMaster (Wildyy)
Kalypso - ?
Velleity Shadow hunter, Halvgud "Dotter till Hades", Häxa, Gudinna "ost och katter", Bokälskare.
Elli Malfoy Häxa, drottning över marabou oreo, odödlig, HP nerd, unicorn, DRACO MALFOY ÄLSKARE NR. 1. Slytherin, Halvblod "Dotter till Hades" 5SOS fan (Elli Malfoy)
Roweena - Häxa, Magins gudinna, HP neard "nummer 1"
Matilda Black - Häxa, Vampyr (Matilda)
HipsterGeekEliza - häxa, halvgud, vinnare av de 62:a Hungerspelen, Divergent, Vampyr och Shadowhunter (Enobaria)
Zoey - Halvblod (Sabbe)
Lollo16 - Häxa engelsforstriologin, Halvgud, Divergent, Godisgalning (Lollo)
bottleofelixfelicis - Häxa, Shadowhunter, Divergent, Halvgud "Dotter till Iris" Pirat, Sherlocked, Runner, Tribute, "en av de 100", Band trash (Ullis)
Ginny Oswald - Divergent,Tribut, Demiwitch (The Qwesome Boffa)
Krexo Wolfer - Häxa (Fågel nr 13)
~Hermione Granger~ - Häxa, chokladboll Party Tarty galen tjej, boknörd och älskar mugglis (Bella/Hermione)
uniquorn - Enhörning, Häxa, Demogorgon, Lunar, Equalist, Vampyr, Alv, Utvald, Lukes flickvän, 5SOS fan, Jedi, Spökagent, Divergent, Besynnerlig, Chokladätare, Vegetarian, nörd! (Uni, Ellus eller Lukeeeeeee)
Hermoine wee Häxa, drottning av pingvinernas land, skepnadsskiftare, HPberoende, halvgud-dotter av Apollon, bokhuvud, ljushuvud och människohuvud, prinsessa av rackartyg (Hermoine wee)
ella potter - Sherlocked, upside down, shadowhunter, elf, divergent, tribute, runner, graceling, child of Athena, cancer-survivor, ranger, spook, dragon rider, witch, eldhäxa, legend, disney-princess, bookdragon, aldrig stur, överstespelledare, fanvergent (Ella)
Aurya
Valorbest - Loty frutti häxan katt (LoLo)
catradora - Otaku, Fujoshi, Fangirl, Den största kagehinashipparen i universum, Halvgud, Divergent, Dhampir, Ryttare, Tsundere och Häxa (Luxa)
LunaLovegood: ) - Halvblod, Narnian, Häxa, Bloobare, Hufflepuff, "Dotter till Hefaistos", Fett nice, Fangirl, Potterhead, "Medlem av Team Leo," "Lojal och trogen ond Vågskugga", " Lojal mot ondaste vampyren Kapten Vågskum och chokladgudhenna" grön, Gudinna över grävlingar, lemurer, jordgubbssylt och godis, lemur, grävling, OND och TARTYAWZHANG.
(Fanny Valdez)

miss Elsa Upptågsmakare, Stolt Gryffindor, häxa, varulv, fangirl, potterhead, Fablehaven fantast, fantasy, konstnär, konditor, skapad av choklad, ♥ , avgudar Marodörerna , använder osynlighetsmanteln,ägare av marodörkartan, fotograf, skrattmaskin, James Potter II bästa vän, vampyr, nattuggla, typ död, mördad (Fairy Queen)
Mysticbest - Cheerleader, Cheerleader gudinna, shopping girl (Marry)
Ross - Häxa, halvgud Dotter till Demeter, kall/smittad, enhörning, snöboll, Hunter of Artemis, feminist, galen, snöboll, fangirl (Rosa)
DarkNight - Master of jitter, Pacifier , child of hades , Ranked #26 , HuntingShadow , qNation (Dqrk)
Umiety - radikalfeminist, HBTQ+, idiot, galen, nörd, scout, pop punk och emo (GGP "galna gay professorn"
Mrs.Potterhead - Halvgud, Dotter till Apollon, Artemis Hunter, Shadowhunter (Luna)
Scorperion - häxa, vampyr "som gillar vitlök", pizzagudinnan, temissbrukare (As/Astrid)
Nepturni - Fiskdementor
Zephyros -
Idiz - Häxa, tribute, nörd, feminist och bokmal
Annabeth the Chaser -
Arzora Morgenstern - Shadowhunter, Divergent, Halvgud, Daughter of Athena, Häxa, Slytherin, Rankad #23. (A.M)

NÄR FYLLER DU ÅR?
Januari:
8 Akatsuki
21 uniquorn
24 GinnyHermionePotter
25 Trädet

Februari:
6 Ross
15 Hayato och DarkNight (TWIIIIINS)
23 WeasleyHufflepuff
- Tonks/Luna
28 Aurya

Mars:
4 Mrs.Potterhead
8 miss Elsa

April:
13 Krexo Wolfer
25 LunaLovegood123 Thalia Malfoy (TWIIIIINS)

Maj:

Juni:
2 ella potter
6 LunaLovegood: )
9 Emmi
23 Belluna tonks
24 boknörd_

Juli:
9 Arzora Morgenstern
10 Linn Lumos och ~Hermione Granger~ (TWIIIIINS)
14 Zoey
19 Mysticbest
29 Elli Malfoy

Augusti:
11 catradora

September:
27 Elvisp

Oktober:
2 Valorbest

November:
4 bottleofelixfelicis
14 Cawith
16 Lollo16

December:
9 Skyfall
10 Jessica Lawiise och Fanny Lawiise (TWIIIIINS)

VI MÅSTE HA TRADITIONER!
* När någon fyller år har vi Party!
* Varje månad ska vi ha ett chokladparty där vi alla ska kasta choklad och tårtor på varandra.
* Prankdagen 1 April
* Tartydagen 13 Juni
* Chokladdagen 4 Juli
* Tårtdagen 1 September
* Skrämmardagen 31 Oktober
* Nytt år dagen 31 December


#Detfinnsfleränbaratvåköndefinnsmassakönmellantjejochkille Sprid detta?!

Aktiviteter:
TARTYAWESOME Party med Tarty{öppet}

Ordlista på vårt coola språk som GinnyHermionePotter skrivit upp!
Ordlistan

Spoiler:
Tryck här för att visa!*#CPPP = Choklad Pingvin Pigson Power.

* Chokladmotorcykeln = En motorcykel av choklad som Ally (Annie Lupin) har byggt. Hen påstår att jag har ätit upp den! (DET HAR JAG INTE)

* Chokladbåten = En chokladbåt som också är byggd av Ally.

* Choco = En ”människa” av choklad som Ally är tillsammans med. Men LunaLovegood123 och WeasleyHufflepuff har ätit upp Choco.

* Channy = Channy är syskon med Choco och är ihop med Tarty.

* Tarty = Är vårt namn på avgrunden Tartaros. Ibland har vi PARTY där nere och det är bästa partystället EVER!

* Tarty (person) = Vårt namn på avgrundens herre. Han ser ut som en vanlig tonårskille och han älskar My little pony! Han är också god vän med Ally.

* TARTYAWSOME = Något/någon som är riktigt, riktigt awsome.

* AMAZHANG = Är samma sak som Amazing. Men man säger Zhang på slutet eftersom att karaktären Frank Zhang från HoO är bra!

* Octavi-anus = Vårt namn på karaktären Octavianus från HoO. Han är dum i huvudet och ALLA hatar honom! Vi har satt ett bindesträck eftersom att ”anus” är ett fult ord och för att han ser ut som ett!

* Himmelfejs = Vårt namn på den grekiska åskguden Zeus.

? Svett = Vårt namn på den grekiska havsguden Poseidon.

* Cuz A = Vårt namn på den grekiska musikguden, helarguden, solguden (Han är gud över väldigt mycket), Apollon.

* Dödsfejs = Vårt namn på den grekiska dödsguden Hades.

* Gudhenna = om man är ickebinär så är man varken en gud eller en gudinna, utan man är en gudhenna! (T.ex. Ally är Chokladgudhenna)

* IMO = IMO är en förolämpning eller lakrits. Mest används den mot nättrollen som kommer in i The Percy Jackson club och spammar dumma saker.


Tävling
Okej. Nu är det dags för en TARTYAWESOME tävling.
Jag hoppas jag förstod Ally rätt när vi diskuterade, men jag kan väl inprovisera lite. Typ. Och så låssas alla att detta är en perfekt, felfri tävling, som alla vill vara med i, för att den är så cool.
Den går ut på att man ska rita sig själv, som vad man är. Typ, häxa, trollkarl, skuggjägare, halvblod... Whatever you are.
(Ta hälst från saker som står bredvid erat namn på "startinlägget"
Ju fler fandoms-grejer ni får in, desto bättre, förutsatt att den blir snygg. Och passar.
Fattar ni?
Och bedömning, jag tänkte att Ally och jag bestämmer tillsammans vilket bidrag som vinner, men ni alla får skicka in motiveringar till varför vissa ska vinna! Jag antar att Ally och jag också får delta, för att... Det är en kul grej bara.
Priset är inte bestämt än, men en del är ju evig ära...
Slutdatum och så är inte bestämt, men det blir väl då en hel del skickat in, och de som visat intresse är bland dem och ingen ber om förlängning, typ.
Priset är hemligt.
Fattar ni?


Bidrag
boknörd_
Spoiler:
Tryck här för att visa!https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi68.tinypic.com%2Fzxr2fd.jpg

GinnyHermionePotter
Spoiler:
Tryck här för att visa!https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi65.tinypic.com%2F2hmdleh.jpg

bottleofelixfelicis
Spoiler:
Tryck här för att visa!https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi65.tinypic.com%2F2d0l34l.jpg

uniquorn
Spoiler:
Tryck här för att visa!https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi65.tinypic.com%2Fdhfvkp.jpg

22 mar, 2017 17:34

Detta inlägg ändrades senast 2019-01-18 kl. 15:24
Antal ändringar: 71

~Hermione Granger~
Elev

Avatar


Vill gärna vara med Annie Lupin

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FH6MxF6i7F4H16%2Fgiphy.gif

22 mar, 2017 17:41

Annie Lupin
Elev

Avatar


Skrivet av ~Hermione Granger~:
Vill gärna vara med Annie Lupin

Du är redan med! Vad var det du ville heta och vad är du för något nu igen?

22 mar, 2017 17:42

~Hermione Granger~
Elev

Avatar


Skrivet av Annie Lupin:
Skrivet av ~Hermione Granger~:
Vill gärna vara med Annie Lupin

Du är redan med! Vad var det du ville heta och vad är du för något nu igen?

Jag vet inte riktigt vad jag är, men låt mig säga jag är väl en häxa, och jag vet inte vad jag vill bli kallad, har du någon idé

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FH6MxF6i7F4H16%2Fgiphy.gif

22 mar, 2017 17:46

Skyfall
Elev

Avatar


Fyller år 9 december

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FrgHhWRnQAeAbCENCAF%2Fgiphy.gif

22 mar, 2017 17:56

Belluna tonks
Elev

Avatar


Annie Lupin skulle du kunna skriva att jag är en ghoul också XD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F78.media.tumblr.com%2F4bba76622a09d51296971843f8b95dee%2Ftumblr_p4x4kdrKSE1ugyrreo1_540.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F78.media.tumblr.com%2Feb6e64b23a7ee61c20cacd1a9a06d298%2Ftumblr_p4x4glJXt41qagqqso8_400.gif

22 mar, 2017 18:05

Borttagen

Avatar


Lägg till att jag är halvgud och att min pappa är Hades och jag är Artermis Hunter

Annie Lupin

22 mar, 2017 19:25

LunaLovegood123
Elev

Avatar


Känner mig som en svikare men jag missar tre timmar av första April. Jag ska hjälpa till i skolan, sälja saker och visa nya elever runt antagligen så jag blir borta en stund men sen ska ni få se på skämt! Bara jag som längtar till mugglis April skämt? De är alltid så kreativa men förra var mest jobbigt och irriterande

22 mar, 2017 19:30

GinnyHermionePotter
Elev

Avatar


Får jag designa en logga???

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fa49d2025cdd6850e9574eb6932d3acd6%2Fa8405a162eb555cf-fc%2Fs500x750%2F0a856a56976ad0174b466b40fbd29718a02f0c92.gifv

22 mar, 2017 19:30

Linn Lumos
Elev

Avatar


Skrivet av LunaLovegood123:
Känner mig som en svikare men jag missar tre timmar av första April. Jag ska hjälpa till i skolan, sälja saker och visa nya elever runt antagligen så jag blir borta en stund men sen ska ni få se på skämt! Bara jag som längtar till mugglis April skämt? De är alltid så kreativa men förra var mest jobbigt och irriterande


Me too

22 mar, 2017 19:30

1 2 3 ... 280 281 282

Bevaka tråden

Forum > Off Topic > Klubbar > TartyAwesome Club

Du får inte svara på den här tråden.