Välkommen till en gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rapporteringsfunktion

Forum > Mugglarportalen > Rapporteringsfunktion

Bevaka tråden
Användare Inlägg
Aydane
Elev

Avatar

+2


Hej,
det vore bra om man kunde lägga till någon sorts rapporteringsfunktion direkt på inlägg, så att de kunde komma upp på en "bevakningslista" eller liknande för prefekter. Just nu är det ganska omständligt om någon bryter mot reglerna, eftersom att man måste spara massa länkar och skriva ihop ett meddelande till flera prefekter (och man vet inte alltid vem man ska skicka till eftersom aktiviteten hos prefekterna går lite upp och ned).

Jag känner därför att det vore bra om man kunde ha någon gemensam Staff-inbox eller rapporteringsfunktion för att underlätta det.

Tankar/förslag?

3 feb, 2017 22:48

Borttagen

Avatar


Det låter som en bra idé!

Kanske på Rapporteringsfunktionen kan man ha olika förslag på vad den mugglisen gjort där det också kan finnas "Annat" om den gjort något annat en förslagen. Sen kan man skriva ett inlägg om varför man inte tycker att den mugglisen som skrivit det var bra. Om den människan ljuger om inlägget kan Perfekter och Lärare se inlägget för att rapporten får också inlägget med så den slipper leta efter om det är sant eller inte.

3 feb, 2017 23:00

themarauder
Lärare

Avatar


Tycker verkligen det är en jättebra idé - men blir jätteglad att ni skickar meddelanden till mig iaf =) Orkar ni inte länka (även om det underlättar), så kan det vara bra att iaf bara underrätta oss om problemet om man är "lat".


=) - just like themarauder

4 feb, 2017 03:18

Bevaka tråden

Forum > Mugglarportalen > Rapporteringsfunktion

Du får inte svara på den här tråden.