Välkommen till en gratis, svensk Harry Potter-community

F5

förbättringar

Forum > Mugglarportalen > förbättringar

Bevaka tråden
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


jag tycker att det ska finas en avatar som istället för en profilbild. Och till det ska man gå kläder för det elevhem. Man ska kunna ha 5 omgångar frågesports chanser istället för 3. Fler prefekter är bra om man kan få.

3 jan, 2015 19:25

Borttagen

Avatar


Denna tråd skulle höra bättre i forumet Mugglarportalen

4 jan, 2015 09:48

Borttagen

Avatar


Ok fast det här är bara för vårt elevhem jag framför från

4 jan, 2015 09:59

themarauder
Lärare

Avatar


Li och Erfa som är ansvariga för sidan, läser mugglisarnas förslag i forumet som kallas "mugglarportalen". Säker på att du inte vill att jag flyttar tråden dit?

Det är välkommet att ha åsikter och förslag om förbättringar på sidan! =) Vi i staff gör allt vi kan för att sköta här i forumen, men just sådana saker har vi ingen kontroll över. Så det spelar ingen roll om vi ser det, det är Erfa främst som sköter det =)

Har du frågor är det bara att fråga någon i staff! =)

=) - just like themarauder

4 jan, 2015 23:30

Borttagen

Avatar


du får

18 jan, 2015 14:15

Borttagen

Avatar


1. Avatar skulle man kunna ha, men det är väl inte så bra om man kan ändra utseende på den, för då blir ju mugglis lite mer som ett ställe där man bryr dig om utseende och det vill vi ju inte Men det där med elevhemskläder låter väl kul antar jag, man skulle kanske kunna få uniformen på sin profil?

2. Men då blir det ju lättare att samla poäng och då blir det inte lika kul

3. Det finns ingen gräns på prefekter, så staff addar prefekter när de tycker det passar.

3 feb, 2015 18:07

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
1. Avatar skulle man kunna ha, men det är väl inte så bra om man kan ändra utseende på den, för då blir ju mugglis lite mer som ett ställe där man bryr dig om utseende och det vill vi ju inte Men det där med elevhemskläder låter väl kul antar jag, man skulle kanske kunna få uniformen på sin profil?

2. Men då blir det ju lättare att samla poäng och då blir det inte lika kul

3. Det finns ingen gräns på prefekter, så staff addar prefekter när de tycker det passar.
nä lit som msp fast inte på så sätt

19 mar, 2015 20:20

Bevaka tråden

Forum > Mugglarportalen > förbättringar

Du får inte svara på den här tråden.