Välkommen till en gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Mikaela120 och Selma...'s mugglisgame

Forum > Fanfiction > Andra fandoms > Mikaela120 och Selma...'s mugglisgame

1 2 3 ... 12 13 14
Bevaka tråden
Användare Inlägg
Selma...
Elev

Avatar

+2


Hej, Mikaela120 och jag har bestämt att skapa ett mugglisgame ^^
Det här kommer bli ett "ganska" aktivt spel, så det kommer inte ta tre månader att skriva
Kille och tjej är inte ett krav!

Distrikt 1:
*Extremely, tjej.
Spoiler:
Tryck här för att visa!Distrikt: 2
Kön: Tjej
Ålder: 15
Utseende: Mörkbrunt lockigt hår som går ungefär ned till brösten. Gröngråa ögon med en tydlig gul ring runt pupillen. Ganska kort, men ändå välbygd.
Personlighet: Hon är ganska blyg, men ifall någon startar en fight med henne, attackerar hon.
Styrka (högst 3) : Smidig, snabb och bra med kniv
Svaghet (minst 2) : Är inte speciellt duktig på att klättra i träd, inte heller nå vidare bra med växter.
Vapen: Superduktig med knivar, och ganska okej med båge.

*glina2, tjej.
Spoiler:
Tryck här för att visa!Kön: kvinnligt
Ålder: 16
Utseende: ganska gänglig med vackert brunt rufsigt hår som går i vågor nerför ryggraden.
Bärs ofta i en hästsvans.
Har bruna förstående vackra ögon.
Har också naturligt ganska röda läppar.
Hennes kindben är rätt så höga.
Personlighet: väldigt blyg. Lättlurad, lättlärd och intelligent.
Styrka (högst 3) : intelligent, bra på att döda och är en riktig hårding och en riktig klätterapa.
Svaghet (minst 2) : väldigt väldigt blyg. Är också allergisk för getingstick. Stick från en geting leder till uppsvullnad med mera.
Familj: En mamma som är dödligt sjuk.
Hennes pappa dog i en trafikolycka på ett järnvägspår.
Har också en äldre syster som bor i Ungern och jobbar där.
Hon har också en ganska gammal bror som är alkhohålberoende och har lagts in på hem ett antal gånger men rymt.
Vapen: är väldigt duktig på att skjuta pilbåge samt att fäktas med långkniv/svärd.


Distrikt 2:
*Balder, kille.
Spoiler:
Tryck här för att visa!Kön: Man
Ålder: 17
Utseende: Lång, blåögd, mörkhårig och smal men ändå stark.
Personlighet: Är en vänlig och oftast glad människa men har lidit mycket i sin barndom. Går oftast för sig själv och tänker men är suverän på att samarbeta med andra.
Styrka: Han/jag är en väldigt god skytt och är väldit snabb. Även en god simmare.
Svaghet: Respekterar elden eftet att ha sett sin far dö i ett brinnande hus och är därför en aning rädd för elementet eld.
Familj: Mor och mindre bror.
Vapen: Pilbåge, (+koger), och mindre kastknivar
.
*Sandy potter, tjej.
Spoiler:
Tryck här för att visa!Distrikt: 2
Kön: Kvinnligt
Ålder: 17 år
Utseende: Blont, långt, rakt hår, klarblå mandelformade ögon, ljusrosa läppar och rosiga kinder, ganska lång (ca 170 cm), smal.
Personlighet: Snäll (eller på arenan är hon inte så här jättesnäll mot alla liksom, men ni förstår xD), listig, snabb, utåtriktad, modig
Styrka (högst 3) : Smidig, kan det mesta om naturen (växter och sånt), kan hantera pilbåge jättebra
Svaghet (minst 2) : Inte så stark, kan bara hantera pilbåge riktigt bra, (annars kan hon/jag bara använda kastknivar, vilket hon/jag inte alls är så bra på)
Familj: Mor, far och lillasyster (och hade en bror som dog i tidigare Mugglis game)
Vapen: Pilbåge (möjligen kastkniv)

Distrikt 3:
*Hina Ichigo, tjej.
Spoiler:
Tryck här för att visa!Mall:
Distrikt:3
Kön:flicka
Ålder:12
Utseende:Långt blont hår uppsatt i två tofsar, stora mörkbruna ögon som ibland ser svarta ut, många korta ögonfransar, väldigt kort, väldigt blek, smal liten näsa, läppar som ser ut som porslin.
Personlighet:Allvarlig, omtänksam, misstänksam, mystisk, avslöjar inte mycket av sig själv men folk tycker att hon är cool och är lojala mot henne, även fast hennes humör är väldigt ostabilt vid speciella händelser så har hon alltid samma uttryckslösa mask.
Styrka (högst 3) : snabb, smidig, bra på att klättra i träd.
Svaghet (minst 2) :har aldrig lärt sig vad kärlek innebär, kan inte simma så snabbt.
Familj: ingen, hon bor på barnhem.
Vapen: stilett och dolk

*Vendela, tjej.
Spoiler:
Tryck här för att visa!Distrikt: 3
Kön: Kvinnligt
Ålder: 14
Utseende: Ljusblont, kort(jättekort) hår, ljusbruna ögon. Hon är ganska lång, lite längre än medellängd.
Personlighet: Läsnörd, kan vara förförisk när hon vill, kvicktänkt, rädd för det hon inte känner till.
Styrkor: Bra på vad som är ätligt och inte i växtriket, bra kondition(snabb), bra på att kamouflera/gömma sig.
Svaghet: Försvinner lätt i tankar, Svårt att tänka precis när hon har vaknat, rädd för blöta hål.
Familj: Bor med sin morfar, som har varit fredsväktare, och med sin mamma, som är lite av ett fan av hungerspelen. Hennes pappa dog i distrikt 13's revolt. (han var gammal!)
Vapen: Knivar (helst giftiga, både kast och vanligt), svärd.
Övrigt: Tycker inte om färgen röd, tycker inte att hon klär i det särskilt väl.


Distrikt 4:
*Molly evans, tjej.
Spoiler:
Tryck här för att visa!Namn: Nadja
Distrikt: 4
Kön: Tjej
Ålder: 14
Frivillig: Nej!
Utseende: mörkbrunt hår, smaragd gröna ögon, rosa kinder efter att ha sommar mycket, matt ansikte (har jobbat mycket och hårt med fisket)
Personlighet: Snäll, brukar inte mena något illa, men kan bli lite missförstådd ibland, och tycker allt är dålig ofta. Men annars är Nadja en glad men tystlåten flicka som ofta vill visa sina talanger, oftas för sin mor, far, eller storasyster Tyra, och gillar att fiska, fläta hår och smycken samt att sjunga. (Hon sjunger väldigt vackert)
Styrka (högst 3) : Sjunga (om det räknas xD), kastkniv, list
Svaghet (minst 2) : Att döda, och är mörkrädd.
Familj: Pappa Ludwig, mamma Rebecka och storasyster Tyra
Vapen: Kastkniv, kunskap, sjunga, m.m

*flyttnyckeln., tjej.
Spoiler:
Tryck här för att visa!Distrikt: 4
Kön: Tjej
Ålder: 17
Utseende: Kort, ganska rufsigt mörkbrunt hår, stora, gröna ögon, färgen på hyn liknar en solbränna, men den aldrig försvinner, ifall ni förstår. :]
Personlighet: Hon har en varierande personlighet, ena stunden kan hon vara glad och leende medan andra är hon ilsken och ful i munnen. Man kan inte riktigt pricka av hennes personlighet utan att säga att hon är tvåsidig.
Styrka (högst 3) : Knopar, simning och starka armmuskler.
Svaghet (minst 2) : Springa långa sträckor, kamouflage och tillit.
Familj: En sjuk mamma, en arbetsnarkoman till pappa och två äldre bröder.
Vapen: Knivar, sitt logiska tänkande och spjut. c:

Distrikt 5:
*Winny Geasley, tjej.
*LunaLovegood1, tjej.

Distrikt 6:
*chokladgrodan , tjej.
*fashion7, kille.
Spoiler:
Tryck här för att visa!Distrikt: Det som är kvar, vilket jag antar är 6?
Kön: Grabb
Ålder:15
Utseende: Harry Potter-Style
Personlighet: Rättfram, egoistisk, otrevlig, kaxig.
Styrka (högst 3) : Stark och snabb
Svaghet (minst 2) : Rätt osmart, dålig med vapen
Familj: Mor och Far.
Vapen: Bästa vapen är dolk


Distrikt 7:
*Aia, tjej.
Spoiler:
Tryck här för att visa!Kön: Kvinnligt.
Ålder: 17 år.
Frivillig: Nej.
Utseende: Hennes hy har en fin väldigt jämn solbränna som klär henne. Ett öga är blått medan de andra är grönt och hennes halvlånga, yviga hår är ljusare än alla andras i distriktet. Likt många andra tributes har hennes hårda liv format hennes kropp och sinne. Efter att ha jobbat större delen av sitt liv ute på en åker så är hon vältränad och man ser de slanka musklerna under hennes hy väl. Ett enormt, något snett leende pryder oftast hennes ansikte. Hennes näsa är stor och verkar vara det som drar blickarna till sig. Hennes något insjunkna kinder har var sin smilgrop och små, små fräknar kan skymtas. Ögonbryn har hon inga, då hon var liten råkade hon bränna bort dem och de har aldrig växt tillbaka. Armarna är långa och slanka, hennes överkropp är något längre än underkroppen vilket får henne att se något bastant och klumpig ut.
Personlighet: Hon är något av en solstråle. Trotts allt som går/gått emot henne i hennes liv har hon alltid sett det ifrån den ljusa sidan. Hon kan ses som något udda hos andra då hon är en filosof, ställer konstiga frågor, ofta vid fel tillfällen, frågor som oftast inte har något konkret svar. Är något naiv och har en tro att det finns något gott hos alla. Låter sig inte så lätt påverkas av vad andra tycker och tänker. Även om det ofta tar henne otroligt lång tid för att ta ett beslut så står hon vid det då hon väl har tagit ett. Är väldigt tålmodig.
Familj: Mor, far och två äldre bröder.
Styrka: Hon kan påverka andra med hjälp av sina ord. Dessutom kan hon slåss, även om hon inte är så duktig och använda en lie.
Svaghet:Hon kan inte simma, hon kan inte klättra. Hon litar på människors godhet och förväntar sig ofta att de ska handla efter vad som är rätt även om de hon tycker är rätt är inte vad de tycker är rätt. Hon har en svaghet för hallon som är hennes absoluta favorit bär.
Vapen: Kunskap, sin tro och lien.
Övrigt: -

*Zendaya, kille.

Distrikt 8:
*dillen99, tjej.
Spoiler:
Tryck här för att visa!Mall: (Nu står det inte att man ska skriva namn men hon heter: Suzie )
Distrikt: 8
Kön: kvinnligt
Ålder: 17
Utseende:https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.wallsave.com%2Fwallpapers%2F1366x768%2Fanime-girls-warrior%2F225395%2Fanime-girls-warrior-girl-blond-225395.jpg
Personlighet: hon kan vara snäll men är väldigt mycke för sig själv. Ger aldrig upp.
Styrka (högst 3) : tänker smart, bra på planer, och kastar knivar välldigt bra
Svaghet (minst 2) : klättrara inte för hon är höjdrädd, svårt att lyssna på folk och tro dem, gillar inte bär och hon äter tyvärr inte kött.
Familj: ingen familj, en död syster sen tre år tidigare
Vapen: hon använder järna: kniv, pistol om det skulle finnas och svärd
(Övrigt: Hon är en Rebell i distikt 8 så det är därför hon ser ut sådär! hon röker och hon har svårt för att gilla folk)

*Fanfiction, tjej.
Spoiler:
Tryck här för att visa!Kön: tjej (om det fattas killar får du fixa mig som kille om du skulle vilja
Ålder: antar att det inte måste vara på riktigt (?). 14
Utseende: Ganska lång och smal för sin ålder, blek hy, men för det mesta välmående. Stora, gröna, intensiva kattögon, svart vågigt hår, väldigt röda läppar även utan smink, för precis som sin mor har hon extremt hög blodcirkulation i läpparna. Hon vill för det mesta ha på sig ganska mörka men ändå hyfsat moderna kläder
Personlighet: Ehmm, hon har lite svårt att öppna sig för folk (lita på dem) men när hon kommer överens med dem, så blir det extremt personligt och kanske en nära vänskap. Hon är för det mesta glad och kvittrande, men när hon väl blir arg är det inte roligt..
Styrka (högst 3) : Pilbåge, hon får ofta höra att hon är smart, och hon är väldigt nyfiken vilket kan vara både bra och dåligt.
Svaghet (minst 2) : Yxan, hon är väldigt nyfiken vilket kan vara både bra och dåligt
Familj: En far som tar hand om henne och sina syskon, hon har en mor, men hon är nästan aldrig hemma hos henne, för hon har en arbetstjänst i ett främmande distrikt. Hennes sextonåriga bror kom på en fjärdeplats i spelen förra året, och hon har en liten liten syster som knappt kan stå på benen ännu
Vapen: Pilbåge och dolk. Hon kan handskas med svärd om hon måste.



Distrikt 9:
*AlexZz, kille
Spoiler:
Tryck här för att visa!Distrikt: 9
Kön: Manligt.
Ålder: 16
Utseende:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.wallsave.com%2Fwallpapers%2F1920x1080%2Fhigh-school-dxd%2F1085036%2Fhigh-school-dxd-anime-boy-with-blue-eyes-free-1085036.jpg
Han är cirka 170 centimeter lång, kan verka tanig och smal men är faktiskt relativt stark och vig.
Personlighet: Han är bestämd, kallblodig, envis, lättirriterad och en ren plåga om man inte lyckas komma in under skinnet på honom. Då skulle han kunna göra allt för att den andra ska överleva.
Styrka (högst 3) : Han är vig och snabb och han håller sig helst över mark vilket betyder att han är duktig på att klättra också.
Svaghet (minst 2) : Han är otroligt svag för barn och är faktiskt inte speciellt modig om han inte verkligen bestämt sig för vad det än är han måste vara modig för att genomföra.
Familj: Han har ingen kvar, hans mamma och lillasyster svalt till döds efter att hans äldre bror dött i hungerspelen för åtta år sedan ungefär. Hans pappa försvann - död han också troligtvis.
Vapen: Ge honom en lie och ingenting kan stå i hans väg utan att bli uppskuret eller delat på mitten. Men han är faktiskt bra med yxor och svärd om han bara får vänja sig lite och öva.

*Kim Potter, tjej.
Spoiler:
Tryck här för att visa!Namn: Lia Durwood
Distrikt: 2
Kön: Tjej
Ålder: 16
Utseende: Mörkbrunt hår till halva ryggen med snelugg, 1.70 cm lång, små fräknig vid näsan, blek, naturliga ljusrosa läppar som ger färg åt ansiktet, havsblåa ögon, långa&tjocka korpsvarta ögonfransar.
Personlighet: Smart, kylig i "början av en relation" modig och snabb.
Styrka (högst 3) : Pilbåge, kamouflage, att klättra i träd (om det nu gäls som en styrka xD)
Svaghet (minst 2) : Närkamp och att få någon att teama med henne
Familj: En lillasyster vid namn Eliza
Vapen: Pilbåge(+pilar)kniv och sin klokhet.


Distrikt 10:
*Hanna03, tjej.
Spoiler:
Tryck här för att visa!Distrikt: Jaha, såg inte xD Men distrikt 10?
Kön: Tjej?
Ålder: 15
Utseende: Svart hår till midjan, kalla blåa ögon, spinkig kropp..
Personlighet: Liten, feg, blyg, osäker..
Styrka (högst 3) : Bra på att klättra och bra med knivar.
Svaghet (minst 2) : Rädd för vatten, kan inte simma, rädd för de flesta djur, rädd för typ allt..
Familj: Pappan John
Vapen: Knivar?

*Isabelle Granger, tjej.
Spoiler:
Tryck här för att visa!Distrikt: 10
Namn: Nausicaä
Kön: tjej
Ålder: 16
Utseende: Ungefär som Nausicaä (Bildgoogla på det!!!)
Frivillig: Ja, ställde upp för syrran som är tolv.
Personlighet: Glad, smart och älskar djur.
Styrka (högst 3) : Växter, kamouflage, vård eller vad man ska säga.
Svaghet (minst 2) : Lite för tillitsfull, hatar våld.
Vapen: Spjut, kniv.

Distrikt 11:
*Black Forest, tjej.
Spoiler:
Tryck här för att visa!Distrikt:11
Kön: tjej
Ålder: 14
Utseende: långt, platt brunt hår. Gröna ögon, ett leende som värkligen säger 'Välkommen'. Hon är en aningen smal. Men hennes muskler syns ganska tydligt. Hon ser rätt så stark ut.
Personlighet: Hon är trevlig och kan rätt så lätt skaffa vänner. Är inte rädd att hanmna i bråk. Hon är mycket hjälpsam.
Styrka (högst 3) : Att klättra, simma och slåss i närkamp.
Svaghet (minst 2) : Att kasta saker, använda svärd och att kamoflera sig.
Familj: Mor, Far, storebror, storasyster och en lillebror.
Vapen: En piska.

*Alicedor, tjej.
Spoiler:
Tryck här för att visa!Distrikt:11
Kön: tjej
Ålder: 16
Utseende: långt, vågigt brunt hår, mörk blåa ögon, och är lång. Har ett vackert leende.
Personlighet: Är ganska så blyg men när man lär känna henne så är hon omtänksam, smart, listig och modig.
Styrka (högst 3) : Bra på springa, klättra och ger inte upp!
Svaghet (minst 2) : Inte tålmodig och blir lätt irriterad.
Familj: Mamma, pappa och en storasyster. Hade en storebror men han dog i förra spelen.
Vapen: Dolkar, pil o båge och svärd.


Distrikt 12:
*Sofia Albuslover, tjej.

Spoiler:
Tryck här för att visa!Namn: Hannah Cottham
Distrikt: 12
Kön: tjej
Ålder: 12
Utseende: ungefär 162 cm lång, ljusbrunt hår med slingor, gröna ögon och (som man kunde vänta sig) något undernärd. Däremot har hon kunnat smita ut i skogen och jaga, mest kanin och lättare byten, så hon har fått tillräckligt med protein för att kunna bygga en del muskler. Ganska rektangulärt ansikte, ser ändå förvånansvärt bra ut för att komma från tolvan.
Personlighet: hon är rätt smart, men har ganska hett temperament och blir lätt arg. Kanske en aning naiv, hon tror hellre det bästa om folk än det sämsta.
Hon har en del erfarenhet av skog, ätbara växter och fällor. är ganska strategisk av sig. Har ganska stark hämndlystnad.
Styrka: ganska snabb, bra klättrare, sitt intellekt.
Svaghet: gillar inte riktigt att döda och kommer kanske missa chansen om hon får den, har inte så mycket råstyrka.
Familj: mamman är död, bor med sin pappa och storebror som är 15.
Vapen: knivkastning och fällor.

*Oskar Dolder
Spoiler:
Tryck här för att visa!Distrikt: 12
Namn:Oskar
Kön:kille
Ålder:12
Utseende: ca 1,40, blågrå ögon, kort brunt hår
Personlighet:blir lätt arg, lätt iriterad, bra på strategiska anfall.
Styrka:snabb, smyga obemärkt, smidig.
Svaghet: ganska impulsiv, klättra.
Familj: mamma, pappa och en sjuk syster.
Vapen: pilbåge, yxa, knivar och ett bredsvärd.


Och för att göra lite extra twist på det hela

Distrikt 13:
*Shaana, kille.
Spoiler:
Tryck här för att visa!Distrikt: 13
Kön: Kille
Ålder: 18
Utseende: Mörkhy och extremt spinkig pga undernärning. Svårt stripigt hår som ligger som en död katt på huvudet. Gröna intensiva ögon, det enda som faktiskt är vackert med honom.
Slät fin hy. Höga kindben, smala läppar.
Han är väldigt lång och lätt kutryggig, ca 186.
Personlighet: Ganska bitter av sig och ser inte skönheten med livet. Han har för länge sedan stängt av sina känslor eftersom att det gör för ont att känna.
Detta gjorde han eftersom att hans hela familj dog, mamma, pappa och lillebror, i en demonstration.
Frivillig: Ja
Styrka: Han har bra instinkter och litar fullständigt på dem, bra på att klättra.
Svaghet: Han bryr sig inte om ifall han dör och det kan ju ses som negativt, han kämpar alltså inte för sitt liv, han har en dålig fot.
Familj: Tas omhand av sin faster som inte släpper honom utom synhåll eftersom att hon vet att han vill dö. Fasterns namn är Hana.
Vapen: Sin tjurskallighet, sin hjärna och i viss mån knivar.

*TildeW, tjej.
Spoiler:
Tryck här för att visa!Distrikt: 13
Kön: tjej
Ålder: 18
Utseende: http://www.wallpaperswala.com/wp-content/gallery/kendall-jenner/kendall-jenner-smiling-face.jpg
Personlighet: Kaxig men ändå snäll mot dom hon känner jätteväll
Styrka (högst 3) : Yxa, pricksäker och klättring
Svaghet (minst 2) : Spjut och växter
Familj: Bror som heter Brad.
Vapen: Yxa


Och ni som vill ha en mall:
Mall:
Distrikt:
Kön:
Ålder:
Utseende:
Personlighet:
Styrka (högst 3) :
Svaghet (minst 2) :
Familj:
Vapen:



Om man vill sponsra så får man
Sponsorer:
Spoiler:
Tryck här för att visa! sanna1324567, StinaM, Isabelle Granger


Levande:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Alla hittills


Döda:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Balder


Taggningar:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Molly evans, Balder, Mort, AlexZz, Glina2, Winny Geasley,flyttnyckeln., Jinora, Eileen Prince, Jen93, Black forest, Zendaya, _Bella_♥, Shaana, Atlanten, Cara Riddle, sanna1324567, dillen99??




Happy Hunger games and may the odds be ever in your favor

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ftinyurl.com%2Fo2pg2cdhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ftinyurl.com%2Fnpl8nrv https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ftinyurl.com%2Fphnuq7u

5 jul, 2013 23:54

Detta inlägg ändrades senast 2013-11- 2 kl. 12:08
Antal ändringar: 35

AlexZz
Elev

Avatar


I'll be a sponsor in this one.

.https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2F54ffmJa.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FXP6PXDm.gif.

5 jul, 2013 23:57

Zendaya
Elev

Avatar


Är gärna med!
Kan du göra mall? Spelar ingen roll vilket distrikt, kön, w/e som jag är. :')

5 jul, 2013 23:57

Borttagen

Avatar


Jag kan vara med.

Användarnamn: Mort
Distrikt: Sju.
Kön: Kvinnligt.
Ålder: 14 år.
Frivillig?: Nej.
Utseende: Blekhy, sådär obehagligt blek som om hon inte sett solen på flera månader med stora ringar under ögonen och smal så man ser hur huden smetar åt benen inte bara på kroppen utan också ansiktet. Hennes hår är svart som natten, eller mera åt det blåsvarta hållet och är långt, räcker henne nedan för bysten. Hennes käk- och kindben är väldigt tydliga och munnen smal med bleka läppar. Näsan är en liten potatis näsa och ögonen är så mörka att de ser svarta ut men är egentligen mycket mörkbruna. Hela hennes kroppsbyggnad skriker nätt, klen och lätt byte. Hon är inte längre än 137 cm smal, alldeles för smal och inte ett uns på kroppen eller några direkta muskler.
Personlighet: Trotts hennes klena kroppsbyggnad och ömtåliga utseende så har hon ett otroligt hett temperament. Det behövs inte mycket för att hon ska bli förbannad och det är inte kul att vara den hon är arg på. Samtidigt är hon otroligt envis och seg, det finns ingen som är envisare än henne. Man ser henne aldrig le eller skratta men ingen vet riktigt varför inte ens hon själv. Är väldigt kall och kan förskjuta sina känslor på ett väldigt kliniskt sätt även om de alltid brukar komma senare.
Familj: Mor, far och tre äldre systrar som alla lyckats klara sig undan att bli dragen.
Styrkor: Hon är otroligt listig och använder andras okunskap och svagheter emot dem. Kan använda sig av ”fällor”.
Svagheter: Hon är varken snabb eller stark och skulle lätt förlora emot även de yngre i en närkamp. Hon har inte styrkan att t.ex. stränga en båge eller kasta ett spjut. Hon är mörkrädd och en aning naiv.
Vapen: Inget förutom sin list.
Övrigt: -

5 jul, 2013 23:58

Detta inlägg ändrades senast 2013-07- 6 kl. 20:47
Antal ändringar: 1

Selma...
Elev

Avatar


Skrivet av Zendaya:
Är gärna med!
Kan du göra mall? Spelar ingen roll vilket distrikt, kön, w/e som jag är. :')

Absolut! ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ftinyurl.com%2Fo2pg2cdhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ftinyurl.com%2Fnpl8nrv https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ftinyurl.com%2Fphnuq7u

5 jul, 2013 23:59

Borttagen

Avatar


Sponsor? :3

6 jul, 2013 00:10

Borttagen

Avatar


Jag är mer än gärna med!

Mallen: ♥

Namn: Nadja
Distrikt: 4
Kön: Tjej
Ålder: 14
Frivillig: Nej!
Utseende: mörkbrunt hår, smaragd gröna ögon, rosa kinder efter att ha sommar mycket, matt ansikte (har jobbat mycket och hårt med fisket)
Personlighet: Snäll, brukar inte mena något illa, men kan bli lite missförstådd ibland, och tycker allt är dålig ofta. Men annars är Nadja en glad men tystlåten flicka som ofta vill visa sina talanger, oftas för sin mor, far, eller storasyster Tyra, och gillar att fiska, fläta hår och smycken samt att sjunga. (Hon sjunger väldigt vackert)
Styrka (högst 3) : Sjunga (om det räknas xD), kastkniv, list
Svaghet (minst 2) : Att döda, och är mörkrädd.
Familj: Pappa Ludwig, mamma Rebecka och storasyster Tyra
Vapen: Kastkniv, kunskap, sjunga, m.m

6 jul, 2013 00:29

flyttnyckeln.
Elev

Avatar


Distrikt fyra, tack. c:
-
Distrikt: 4
Kön: Tjej
Ålder: 17
Utseende: Kort, ganska rufsigt mörkbrunt hår, stora, gröna ögon, färgen på hyn liknar en solbränna, men den aldrig försvinner, ifall ni förstår. :]
Personlighet: Hon har en varierande personlighet, ena stunden kan hon vara glad och leende medan andra är hon ilsken och ful i munnen. Man kan inte riktigt pricka av hennes personlighet utan att säga att hon är tvåsidig.
Styrka (högst 3) : Knopar, simning och starka armmuskler.
Svaghet (minst 2) : Springa långa sträckor, kamouflage och tillit.
Familj: En sjuk mamma, en arbetsnarkoman till pappa och två äldre bröder.
Vapen: Knivar, sitt logiska tänkande och spjut. c:

Hola, Mishamigos!

6 jul, 2013 01:14

Borttagen

Avatar


jag är med!
tar distrikt 1 tjej.
kan inte skriva mall nu, gor det imorn.

6 jul, 2013 10:46

Selma...
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
jag är med!
tar distrikt 1 tjej.
kan inte skriva mall nu, gor det imorn.

Okej

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ftinyurl.com%2Fo2pg2cdhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ftinyurl.com%2Fnpl8nrv https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ftinyurl.com%2Fphnuq7u

6 jul, 2013 14:22

1 2 3 ... 12 13 14

Bevaka tråden

Forum > Fanfiction > Andra fandoms > Mikaela120 och Selma...'s mugglisgame

Du får inte svara på den här tråden.