Välkommen till en gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Radio

Forum > Mugglarportalen > Radio

1 2
Bevaka tråden
Användare Inlägg
MattiasD
Elev

Avatar


Jag har fixat så Mugglarportalen har en egen radio!

Målet med radioprogrammet är att det ska vara en gång varje månad i en timma. Det kan hända att jag lägger in tillfälliga sändningar då och då men då gör jag det för att jag ska testa en sak. (Ingen förvarning kommer att ske.)

Jag kommer att spela wizard rock låtar som du önskar men om du har något annat önskemål på någon annan låt kommer jag kanske att spela den.
Det är DU som formar programmet genom att pm:a mig om vad du vill att jag ska säga/spela.


Radions tablå:

24 april mellan 18:00 till 19:00

31 juli mellan 18:00 till 20:00 (Extra lång sändning för att fira Harry Potter och J.K Rowling)

För att den ska sättas på under den utsatta tiden måste det vara mins 5 inloggade.


Hur du går tillväga för att lyssna
------------------------------------

Tryck här -->http://mugglarportalen.listen2myradio.com



2 apr, 2010 20:39

Detta inlägg ändrades senast 2010-07- 2 kl. 11:06
Antal ändringar: 8

Borttagen

Avatar


2 apr, 2010 21:48

MattiasD
Elev

Avatar


Ett krav för att radion ska sättas på under den utsatta tiden krävs det att det ska vara minst 5 st inloggade.

17 apr, 2010 17:05

Oskan
Elev

Avatar


:O Vad evul!

"May the force be equal to mass times acceleration"

17 apr, 2010 17:37

MattiasD
Elev

Avatar


Skrivet av Oskan:
:O Vad evul!

Kan tyckas men det känns onödigt att ha på den om det inte kommer vara någon som kommer att lyssna.

17 apr, 2010 18:05

dani
Elev

Avatar


Men åhåh, jag kan inte ladda ner det >.<

18 apr, 2010 11:37

MattiasD
Elev

Avatar


Skrivet av dani:
Men åhåh, jag kan inte ladda ner det >.<
Det kan ingen just nu, anledningen är att jag inte har igång det. Hemsidan läggs ner när jag är offline för länge på deras hemsida.

Edit: Ett tips är att när jag har igång den så spara filen på datorn någonstans, då kan man få in den till winamp/VLC eller vad du nu använder när du vill. Nu ska länken fungera.

18 apr, 2010 13:38

Borttagen

Avatar


Åh, vad roligt! Vill du ha PM om önskemål på låtar? :] PS. Ska skriva om det här på svenskahpfans.com så att du får lite lyssnare (förhoppningsvis)!

18 apr, 2010 18:50

MattiasD
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Åh, vad roligt! Vill du ha PM om önskemål på låtar? :] PS. Ska skriva om det här på svenskahpfans.com så att du får lite lyssnare (förhoppningsvis)!

:O Det får du gärna göra! Jag är i stort behov av låttips med, just nu har jag bara 3 st wrock låtar på datorn så tips uppskattas gärna.

18 apr, 2010 18:55

MattiasD
Elev

Avatar


Liten nyhet, som inte är så ny för mig...

Om man inte vill installera programmet eller tröttnar på att sidan ligger nere när man försöker ladda hem det. Rekommenderar jag en annan hemsida som inte kräver nedladdning. Hemsidan är: http://mugglarportalen.listen2myradio.com hemsidan ser väldigt olika ut från olika webbläsare. Så om det är något som verkar konstigt tveka inte att skriva om det så jag blir medveten om det.

19 apr, 2010 19:37

1 2

Bevaka tråden

Forum > Mugglarportalen > Radio

Du får inte svara på den här tråden.