Välkommen till en gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] Angående menyn

Forum > Mugglarportalen > Angående menyn

Bevaka tråden
Användare Inlägg
Eriskay
Elev

Avatar


Är det bara jag, eller börjar den bli lite svår att läsa?

Det var lättare när det var färre saker i den, men nu är det många, smala rader som sitter nära varandra.

Erfa och jag har någon gång övervägt att ha bilder som knappar i menyn, men vi kom aldrig dit. Något annat som jag skulle tycka vore skönt för ögonen är att ha lite mer luft mellan raderna på något sätt. Går det att fixa, Erfa?

Vad tycker ni andra? Är det bara mina ögon som mår dåligt av att läsa i menyn?

Nitwit, blubber, oddment, tweak. Jag på Tumblr, jag på YouTube.

21 mar, 2010 11:33

MattiasD
Elev

Avatar


Det skulle vara bättre med lite större mellanrum. Det är så himla lätt att trycka på chatten på mobilen.
Men när jag sitter vid datorn ser jag inget problem med.


Men visst det skulle vara kul med fina bilder, det är ju mycket plats på höger spalten så om det går varför inte?

21 mar, 2010 18:51

Erfa
Rektor

Avatar


Ja, bilder vore nice! Jag har försökt fixa det själv flera gånger, men aldrig riktigt lyckats. Om någon känner för att göra försök, så gör det! Många elevhemspoäng utlovas om vi faktiskt använder bilderna!

21 mar, 2010 19:08

Nendra
Elev

Avatar


Hur kan man då fixa det? Det har inte ändrats sen ni skrev det så ni har nog inte kommit på någon lösning vad jag vet. Men hur skulle då bilderna se ut? En bild som visar vad det står för eller en bild på den som uppfann tråden?

There once was a boy named Harry...

11 maj, 2011 17:45

Oskan
Elev

Avatar


Snälla, ta inte upp gamla trådar...
Det är fixat sedan länge, det är bilderna åt höger i menyn de pratade om, det var endast text innan!

*Låser*

"May the force be equal to mass times acceleration"

11 maj, 2011 19:13

Bevaka tråden

Forum > Mugglarportalen > Angående menyn

Du får inte svara på den här tråden.