Välkommen till en gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Sannas första kärlek (fanfiction)

Forum > Fanfiction > Andra fandoms > Sannas första kärlek (fanfiction)

1 2 3 4 5
Bevaka tråden
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Är med mina kompisar nu, vi hittar på denna ff tillsammans, hoppas ni gillar den!

Kapitel 1:
En fredagkväll i januari:
Sanna går hem från skolan och väntar på ett disco som ska vara om några timmar. Discot är för alla Som går i nionde klass i gymnasiet.
Sanna är en 16:årig tjej, hon går i nian, Björkhaga-gymnasium.
Hon funderar på mycket, många tankar virvlar i hennes huvud, hon känner i princip ingen som ska komma dit, och är ängslig om hon vågar gå, eller inte. Det känns liksom inte som nån vits med att gå på fest eller disco om man är själv...

Väl hemma, sätter sig Sanna framför datan, hon har 2 vänförfrågningar på facebook,vilka hon accepterar, båda två, Sanna sölar på framför skärmen, ända tills hennes mamma kommer i dörröppningen:
-Har du suttit här hela tiden?Nej, festen är ju om en halv timme! Näe, nu får du sluta och byta om!
-Måste man faktiskt gå på den där skiten?! I varje fall vägrar jag!
-Men kom igen, du vet inte vad som kan hända! Ärligt, jag tror du skulle kunna ha riktigt kul.
-Jasså, du tycker det är kul att sitta ensam i ett hörn i 4 timmar? Ja, det tycker då inte jag!
-Nej, hördu, jag menade ju inte så, du kan ju köra hem sedan, om du vill.
-Visst, men borde jag inte få välja själv? Jag är ändå 16!
-Men jag är ändå din mamma, Sanna. Jag säger att du åker dit men kom bara hem sedan genast om du nu så vill.
-Jahapp,ja du säger ju sånt ganska sent nu.
-Men jag säger att du åker dit! Byt om nu om du ska det!

Sannas mamma stänger dörren och Sanna är ett åskmoln där hon sitter på sängen, men naturligtvis gör hon som sin mamma.

Ursäkta för att den är Ooooooooooootroligt skit, denna ff, men som sagt sa min kompis en hel del, men nog skriver jag mer om ni vill? Handlingen har inte börjat ännu . Skriv om ni vill höra nån fortsättning, skriver mer om någon vill, skriv gärna en kommentar tål nog kritik.
Denna ff borde ju vara i "Fanfictions" kategorin, men när det handlar om sex måsteden väl vara här. Nåja, börja skriva en kommentar, jag och mina kompisar väntar...

3 dec, 2012 15:23

Detta inlägg ändrades senast 2013-01-11 kl. 18:45
Antal ändringar: 10

Luna-Granger
Elev

Avatar


Det låter väl som en intressant början.

5 dec, 2012 15:49

Borttagen

Avatar

+1


Ska jag skriva kapitel 2?

5 dec, 2012 15:49

Luna-Granger
Elev

Avatar


Jaaaa!

5 dec, 2012 15:52

Borttagen

Avatar


Skrivet av Luna-Granger:
Jaaaa!
Okejj... Skriver om någon annan också vill?... Så ut med språket folk, vill ni höra nåt kapitel 2? Själv kan jag nog om ni vill, skriv bara, skulle betyda mycket för mig.

5 dec, 2012 15:55

Ally Regins
Elev

Avatar


Vad är den en fanfiction av?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi41.tinypic.com%2F68ty0w.gif

5 dec, 2012 15:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ally Regins:
Vad är den en fanfiction av?
Tjaaa... Vet inte riktigt själv ens XD Men nåja, det står väl i rubriken...

5 dec, 2012 16:00

Ally Regins
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ally Regins:
Vad är den en fanfiction av?
Tjaaa... Vet inte riktigt själv ens XD Men nåja, det står väl i rubriken...


Så det är inte en fanfiction, utan bara fiction.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi41.tinypic.com%2F68ty0w.gif

5 dec, 2012 16:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ally Regins:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ally Regins:
Vad är den en fanfiction av?
Tjaaa... Vet inte riktigt själv ens XD Men nåja, det står väl i rubriken...


Så det är inte en fanfiction, utan bara fiction.
Låter väl knäppt, men vet inte, säkert är det så som du säger, men vill du höra kapitel 2?

5 dec, 2012 16:04

Luna-Granger
Elev

Avatar


visst, skriv meeeeer!

5 dec, 2012 16:27

1 2 3 4 5

Bevaka tråden

Forum > Fanfiction > Andra fandoms > Sannas första kärlek (fanfiction)

Du får inte svara på den här tråden.