Välkommen till en gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Fanfiction-tråden + två andra saker.

Forum > Mugglarportalen > Fanfiction-tråden + två andra saker.

Bevaka tråden
Användare Inlägg
soratanaka
Elev

Avatar


Wotcher, folks!

Tänkte bara hör av mig att tråden är rätt rörig imo. Jag orkar inte ens läsa på grund av det.

Om man tänker sig fanfiction.net's sida, så är det en sida för ett kapitel, och alla kommentarer hamnar i en liten länk till en sida som kommer upp i ett nytt fönster.

Exempel är att du lägger upp ditt kapitel eller novell eller vad det är du skriver, och sedan kan du lägga upp ett nytt under det. Och i varje ruta kanske det finns ett nummer i hörnet längst upp i varje ruta, exempelvis 35. Klickar du där kommer ett nytt fönster upp där kommentarer visas.

Känns som att det skulle bli mer ordning, istället för att se kommentarer blandade med själva storyn.

Ni kan ju se själva på fanfiction.net.

Några andra OFT-synpunkter är att när rutan är såhär liten (den här där jag skriver i), så blir det mindre man kanske skriver, om man inte skriver i ett dokument först (detta handlar förstås mest om fanfictions). Till och med dikta.se har större ruta för att lägga upp saker i.

Den sista är formateringen. Kan det inte vara lika enkelt som i ett dokument; att man markerar en text, klickar på exempelvis fet stil, och så blir den fet? Istället för att antingen själv klippa och klistra, skriva in själv och blablabla, vad ni människor än föredrar.

Gott nytt år!
(Tar bort/ändrar detta inlägg om det redan finns tusen stycken, eller om något inte passar in.)

"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people."

31 dec, 2010 19:35

Bevaka tråden

Forum > Mugglarportalen > Fanfiction-tråden + två andra saker.

Du får inte svara på den här tråden.