Välkommen till en gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Nerröstad av borttagen :(

Forum > Mugglarportalen > Nerröstad av borttagen :(

1 2
Bevaka tråden
Användare Inlägg
Li
Biträdande rektor

Avatar


Jag tycker det skulle vara väldigt bra om det var så! Speciellt eftersom det verkar som om ratings inte ändras även om de tas bort (vilken det kanske inte gör med kvarvarande användare heller? vet inget om det!)

without something there is no nothing

7 dec, 2010 16:27

ItsSoFluffy
Elev

Avatar


Hur kommer det sig att den här tråden bara har ett inlägg, och att skaparen inte har skrivit det?

Draco Malfoy <3 | Slytherin for ever | A very Potter musical <3

7 dec, 2010 17:36

Erfa
Rektor

Avatar


Eh, första inlägget verkar ha försvunnit! xD

Jag pillade lite på databasen nyss, men jag tror inte att det har med saken att göra. Lyckades Snövinge ta bort det?

7 dec, 2010 17:47

Snövinge
Elev

Avatar


Jag skapade tråden och skrev ett inlägg, men sen verkade det som att det här felet inte var ett fel för det så ut så och då tänkte jag ta bort tråden men istället tog jag bort inlägget
Hoppas ni förstod det där, det var lite osamanhängande

Hur som helst så var trådens budskap att jag tycker det är tråkigt att man kan vara nerröstad av någon som inte finns och det verkar ni ha fattat Ni är så smarta!!

Det är dessutom ett utvecklings område till.
Att man ska kunna ta bort sin tråd menar jag. Iaf om ingen annan än man själv skrivit i den.

We are all wizards. Even Ron.

7 dec, 2010 17:48

Erfa
Rektor

Avatar


Skrivet av Snövinge:
Att man ska kunna ta bort sin tråd menar jag. Iaf om ingen annan än man själv skrivit i den.

Ja, verkligen. Just nu finns det inte ens något enkelt sätt för moderatorer att ta bort trådar, så det måste jag verkligen fixa. Det går ju dock att låsa dem, så det är oftast ingen fara!

7 dec, 2010 17:50

Snövinge
Elev

Avatar


Kan ju vara nåt i framtiden, men än så länge funkar de med att låsa!

Nu har jag inga minus kvar!!

We are all wizards. Even Ron.

7 dec, 2010 18:14

Li
Biträdande rektor

Avatar


Nu har det hänt igen -__-

without something there is no nothing

8 dec, 2010 10:12

Oskan
Elev

Avatar


Tycker nästan att det är onödigt med ogilla funktionen, det är ju inget positivt med det hela ju! Löjligt att folk gå in på andra acc och ogillar en massa inlägg och sedan ta bort sig själv...

En sak hade kunnat va när man få moderatorer/prefekter att de kan ogilla inlägg pga spamm och saker som definitivt inte hör till t.ex. Så att man bara kan få minus när man verkligen har gjort något fel istället för att göra som vi gör nu!

"May the force be equal to mass times acceleration"

8 dec, 2010 13:43

Li
Biträdande rektor

Avatar


Jag tycker också det, dessutom tycker jag att det kan sprida negativ stämning... Visst ibland är det ju bra, som när folk blivit nedröstade för att de gjort något fel men nu har ju uppenbarligen några bara reggat accounts för att kunna rösta ner oss på topplistan och då känns det ju verkligen som funktionen förlorar lite av sin mening! I alla fall så länge som ratings finns kvar trots att användaren tagit bort sig själv, men detta troooor jag Erfa fixade till nu på morgonen så det inte ska gå längre.

without something there is no nothing

8 dec, 2010 14:14

Oskan
Elev

Avatar


Du får va på han att uppdatera sidan lite mer
Nej, men det är alltid kul med uppdateringar
Fast skolan går alltid före!

"May the force be equal to mass times acceleration"

8 dec, 2010 16:41

1 2

Bevaka tråden

Forum > Mugglarportalen > Nerröstad av borttagen :(

Du får inte svara på den här tråden.