Välkommen till en gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vad spelar folk?

Forum > Datorer > Vad spelar folk?

1 2 3 ... 35 36 37
Bevaka tråden
Användare Inlägg
Erfa
Rektor

Avatar

+2


^ rubrik. Själv har jag kört väldigt mycket Left 4 Dead under det här året.

Det senaste jag körde var special edition av Secref of Monkey Island och det nya Tales of Monkey Island.

Tales kan jag verkligen rekommendera, det har verkligen Monkey Island-känslan kvar.

(ja, jag skapade den här forumdelen bara för att kunna skapa tråden...)

28 jul, 2009 00:01

SQUEEEE
Elev

Avatar


Alltså jag är fett dålig Matte-Dataelev, jag spelar typ ingenting xD men jag tycker att Age of Empires 2 är ganska mysigt. Sen ska jag bli värsta gamern när jag är i Canada är det tänkt, ska försöka hitta trevliga fps också x)

Mjau.

28 jul, 2009 11:11

Eriskay
Elev

Avatar


Age of Empires har man kört en del, det är fortfarande kul att lana! Erfa, vi måste göra det igen. Jag vill ha revansch på Lqr!

Har också spelat Tales of Monkey Island och det var roligt men saknade pussel med samma grad av hysteriskt rolig krånglighet som i Curse. Helt klart trevligt dock, det är ju trots allt Monkey Island! Bäst: youtube-referensen!

Nitwit, blubber, oddment, tweak. Jag på Tumblr, jag på YouTube.

28 jul, 2009 12:29

als
Elev

Avatar


Jag har spelat Diablo 2 (astråkigt), Star Craft (+exp) och Red Alert 2 under sommaren.

15 aug, 2009 23:35

Borttagen

Avatar


Jag (och resten av min familj också) drogar Age of Empires II: Age of Kings. det är roligast med fusk, för då kan man ta ett gäng bilar och vinna på fem minuter >8D

18 aug, 2009 19:05

Dreaner
Elev

Avatar


Jag spelar inte mycket alls längre. Kanske för att jag har en Mac och man inte kan spela så himla mycket på en Mac. (Men jag längtar till Diablo III det verkar vara bra.)

Annars har jag bara spelat på Gibb. Stora Lunch-Gibbet och Natt-Gibb är båda två besökta av mig lite då och då på internet-caféer. Då blir det väl Killing Floor, Left 4 Dead och Half-Life 2: DeathMatch. :p

Sen spelar man väl lite konsoll-spel också. 0

Det här kunde varit en bra signatur. Det här kunde varit en bättre signatur. https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F7d1f8cf112bf2f589c9b6b1b53ed2029%2Ftumblr_mowjwsq0xQ1snfsquo1_400.gif

20 aug, 2009 07:12

Borttagen

Avatar

+1


Jag spelar ingenting, jag är för onördig på just den fronten. Vilken nog egentligen är ganska bra.

21 aug, 2009 17:58

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Spelar ytterst sällan numera, dels för att inga spel finns på datorn jag har nu men också dels för att jag förbjudit mig själv. Tiden försvinner för fort när man väl kommit gång med ett spel. Kan sitta i timmar/dygn med olika pokémonspel, the sims och Need for speed.

åååh, Anna fick mig att tänka på Age of Empires. Brorsan hade det spelet så det fanns en tid när jag spelade det dag ut och dag in.

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

1 sep, 2009 18:58

Borttagen

Avatar


Jag har aldrig riktigt spelat, det har inte blivit så. Det är tidskrävande (men avslappnande). Grejen är den att jag bara tycker om att spela spel där jag kan "leka". Dvs jag samlar fina bilar på en parkering i GTA2, eller försöker bevara miljön i AOE2, eller bara glider runt med Link i någon av Zelda-spelen (det är förvisso inte datorspel). Men ja, ni förstår. Jag fullbordar inte uppdragen.

13 sep, 2009 18:39

MissB
Elev

Avatar

+1


Jag är en liten tönt som spelar WoW

27 sep, 2009 16:57

1 2 3 ... 35 36 37

Bevaka tråden

Forum > Datorer > Vad spelar folk?

Du får inte svara på den här tråden.