Välkommen till en gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] Mina bästa kompisar

Forum > Mugglarportalen > Mina bästa kompisar

Bevaka tråden
Användare Inlägg
Liemannen
Elev

Avatar

+7


Jag är tillbaka era vidriga vider.

I år kommer ni att få lära känna mig lite bättre, i denna extremt (inte) roliga tävling. Ni ska nämligen lista ut vem mina 5 bästa kompisar är.

För att göra det enklare för er så behöver ni inte lista ut deras namn, utan snarare vad för typ av monster/varelse de är. Tex om det är en get, en hundviskare eller en chupacabra.


Tävlingsregler:

* På 5 dagar ska ni lista ut 5 olika kompisar, 1 per dag.

* Jag kommer att skriva 1 ledtråd om dagen och er uppgift är då att lista ut vad för varelse jag söker denna dag.

* När ni tror ni vet vem dagens varelse är, skicka en uggla till mig med rubriken "DAG 1" till exempel, och i meddelandet skriver ni varelsen ni tror det är.

OBS! Endast 1 gissning per person per dag, första gissningen är den som gäller. Du måste svara innan 23.59 varje dag, därefter är dagen avslutad.

Lyckas du lista ut alla mina 5 kompisar så får du ett fantastiskt pris och en stor summa pengar. Lyckas du bara lista ut några av dom så får du kanske lite pengar ändå. Vi får se.

Tävlingen startar måndagen den 1 november. Vi ses då.

Lycka till antar jag.

Har jag gjort dig upprörd? Perfekt. Gå och gråt till någon i "staff", och se hur lite de kan göra åt saken. Puss & hugg.

7 okt, 2021 20:57

Bevaka tråden

Forum > Mugglarportalen > Mina bästa kompisar

Du får inte svara på den här tråden.