Välkommen till en gratis, svensk Harry Potter-community

F5

PJO&HOO konsiga händelser

Forum > Fanfiction > Andra fandoms > PJO&HOO konsiga händelser

1 2 3
Bevaka tråden
Användare Inlägg
Annabeth the Chaser
Elev

Avatar

+2


Denna ff skriver jag, Hazel_, Leshau och HERMIONE Hajen den är väldigt konstig, men det finns säkert någon som gillar den

Handling: Vi har blandat ihop oss själva med karaktärer och pltser från PJO och konstiga saker händer hela tiden!
Ålder: Alla skulle jag tro
Grej:Fantasy (konstig
Återkommer med mer info

Taggar:
~Hedvig~
Viloss
LunaLovegood123
GinnyHermionePotter
Nepturni
(förlåt om någon inte ville bli taggad!)
Första kapitlet kommer troligtvis imorgon

Karaktär lista (de som inte är från PJO/HOO)
Alva=Annabeth the Chaser
Wilma=Leshau
Vilma=Hazel_
Saga=HERMIONE Hajen
Calle=En vän till oss

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia2.giphy.com%2Fmedia%2FYPPhnPnhpguTulkG4z%2Fgiphy.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.giphy.com%2Fmedia%2FFItHFjFxpuSSAFKbUO%2Fgiphy.gif

14 dec, 2017 14:20

Detta inlägg ändrades senast 2017-12-18 kl. 16:32
Antal ändringar: 2

Borttagen

Avatar

+1


Bevakar kommer säkert vara jättebra!

14 dec, 2017 14:27

Viloss
Elev

Avatar

+1


O tack för taggningen!! Läser gärna!! Å jag bevakar!!

14 dec, 2017 14:32

LunaLovegood123
Elev

Avatar


Bevakar. Verkar bra

14 dec, 2017 14:41

Borttagen

Avatar


Bevakar

14 dec, 2017 16:38

Annabeth the Chaser
Elev

Avatar


Det blir ett kapitel lite tidigare än tänkt
Detta är skrivet av Vilma & Wilma

Dag 1: Jag är fast på en ö, och jag vet inbte vad jag ska göra, jag har mat då, men det kanske inte räcker
förevigt. Skrev Wilma lyckligt

Då kom en stor fet sjöko och kramade Wilma med klibbiga armar.

Dag 2: en stor fet sjöko, med andra namn Vilma-monstret kramade mig med klibbiga armar, kommer den någonstin släppa taget? skrev Wilma irriterat.

Dag 2: Idag har jag varit en stor fet sjöko som kramar folk med klibbiga armar. Jag har ännu inte släppt min klibbiga så kallade “patient”, hon är arg. skrev Vilma-monstret

Dag 3: Den har ännu inte släppt taget, jag börjar bli hungrig. Jag tror jag vet vad jag ska göra sen, om den inte släpper taget. Skrev Wilma förargat.

-Hej, sa sjökon. Idag har jag kramat dig i 24 timmar, så jag tänkte att vi kan jaga mat. Eller ja inte jaga, jag kan spy och du kan äta det.

-Nej tack, men kan du göra mig en tjänst nu när du har kramat mig i 2 dagar? Snälla? Sa Wilma stelt.

-Varför 2 dagar?! utbrast sjökon skitargt. JAG HAR FÖR FAN TIDER ATT PASSA DIN OTACKSAMMA GRODSAK! ÄT MIN SPYA NU.

-Nej! MEn det räcker med 2 dagar! Jag kan fixa en säng åt dig mycket bekvämare än när du sover i havet!

-Well om du inte tänker äta min spya utanför magen…, sa sjökon trevande. FÅR DU ÄTA DEN I MIN MAGE!

Wilman slank ner i den tjocka sjökons gungande mage (fråga inte).

- Aldrig!!! Skrek wilma svagt och förvandlades till en fågel.
Då kom en kille som hette Greg och skrek:
BÅB!
Wilma flög ut ur magen snabbt och kollade inte bakom sig på den konstiga killen som hette Greg, Wilma flög ut ur magen och dödade sjökon.
-Hej där snygging, sa Greg. Båb. Båb är bra.

-Usch! Rör mig inte!! skrek Wilma argt. (som en fjortis)

-Det hade jag inte tänkt heller! Jag kallade mig själv för snygging. Båb! Jag älskar Båb och mig själv.

Wilma flög iväg och åt sjökon på land. Hon kollade inte tillbaka på den könstiga personen vid namn Greg.
Wilma sprang genom skogen och mötte ett halvblod som hette Nico di Angelo, han kysste Will Solace.
Wilma kollade på gay-paret och dödade sedan ett grässtrå och la det på Will’s huvud.
-Will, du har något på huvudet, sa Nico och plockade ner strået.
Will skrek förfärat.
-EN DÖD GRÄS!
Wilma la mer döda gräs på Will’s huvud. Hon skrattade ont medans hon gjorde det.
-Sluta! sa Nico. Du är väl medveten om att jag kan öppna underjorden och låta den sluka dig?

Men innan han hann göra något hade Wilma redan lagt allt gräs på Wills huvud och flög sedan iväg. Hon lämnade bara ett ont skratt bakom sig som ekade i Nicos öron.
-EFTER HENNE! skrek Nico och tog Wills hand.
De skuggreste och hamnade bakom henne, men de trillade ner på marken eftersom att ingen av dem kunde flyga. Innan de träffade marken kom Jason Grace och flög med dem.
-INGEN FÖRSTÖR SOLANGELO! skrek han.
Men Wilma var redan borta, och sedan låg allt gräs på Nicos huvud.
Nico fick ett skrapsår och Will fick panik.
BBY ÄR DU OKEJ?! KOM JAG MÅSTE HÄMTA PLÅSTER DU MÅSTE VILA! skrek han.
-Jag bröt min arm, stönade Jason.

-HA! Jag har sett folk som fick den avskuren, det är ingenting. Jag har en Nico att ta hand om, sa Will.

Wilma kollade på de patetiska personerna medans hon skrattade, det låg jättemycket gräs på allas huvuden, hon skrattade ont och försvann. Då kom percy
-Hej. JÄVLAR JASON VAD HAR HÄNT MED DIN ARM, WILL HJÄLP HONOM!

-JAG HJÄLPER NICO MED ETT SKRAPSÅR

Helt plötsligt kom Wilma och lade ett grässtrå på Percy som gav honom ett skrapsår.
-WILL JAG HAR OCKSÅ ETT SKRAPSÅR! sa Percy.

-HAHAHH det är ju bara ett skrapsår, inget farligt.
-Men…
-Käften, Percy.
Men Wilma fågeln var nu borta. Hon var för evigt i deras hat-lista.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia2.giphy.com%2Fmedia%2FYPPhnPnhpguTulkG4z%2Fgiphy.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.giphy.com%2Fmedia%2FFItHFjFxpuSSAFKbUO%2Fgiphy.gif

14 dec, 2017 16:42

LunaLovegood123
Elev

Avatar


bra

14 dec, 2017 16:51

Viloss
Elev

Avatar


Najs!!!

14 dec, 2017 19:58

Borttagen

Avatar


Super!

14 dec, 2017 20:12

Borttagen

Avatar


Hej hej! Nu kommer nästa kapitel
Skrivet av:
Hazel_
Annabeth the Chaser
HERMIONE Hajen
Leshau

-Kan någon här baka? frågade Jason. Jag är sugen på kaka.
-Jag kan! utbrast Nico.
-Wtf är inte du typ prince of darkness? sa Jason.
-Jag menar… Will kan.
Men helt plötsligt kommer Julia-Monstret och äter Greg. Will hade läst om Julia-monstret. Den var extremt aggresiv,
-vi måste vara försiktiga! sa Will.
-J-J-J-Julia-m-m-monstret…? sa Nico
-Är du rädd? flinade Percy. Vänta bara tills jag berättar för Jason!
-I WILL DESTROY YOU, PERCY!
Marken började skaka under honom.
Men då attackerade Julia monstret och åt upp Percy och Nico och marken stängdes igen.
-NICO! DU ÄR SKYLDIG MIG 20 KRONOR! skrek Jason.
-ÄR DU DUM ELLER?! Will hoppade efter dem in i magen.
Julia-monstret hoppade iväg och försvann med en sorgsen Jason bakom sig, han stod där chockad och visste inte vad han skulle göra.
-Percy! Min bro! skrek Jason efter dem, han gick ner på knä, satte händerna på markerna och tårar föll ner på marken. Han tryckte händerna på jorden,

Samtidigt i magen
-Vi måste komma ut! sa Will bestämt.
Vi kan kittla den så den spyr upp oss, sa Percy.
-Men jävla pannkakshuvud, jag ska skicka tillbaka henne till där hon hör hemma, sa Nico.
Nico tog Percys svärd/penna och högg monstret i sidan, den löstes upp och de kom ut ur magen. Will kysste Nico och Percy kysste Jason.
-Bromeo och bromeo! sa Percy dramatiskt.
-Vad är ditt problem? undrade Jason. Jag har en flickvän, du också för den delen.
-Det var en vänskaplig kyss, protesterade Percy.
Wilma kollade på dem och stönade. Tusan! De tog sig ut. Och mitt kära husdjur; Julia… Hur kunde dem!? Hon tog massor med döda gräs och la dem på alla personer där.
-OMFG SOLANGELO SOLANGELO HEJ HEJ HEJ! utbrast en galen Vilma. JAG ÄLSKAR ER KYSS VARANDRA NU DET ÄR EN ORDER!
-Öhm…, sa Nico. Okej.
Han kysste Will, det var väldigt awkward.
-Vad gör den galningen här?! Viskade Wilma för sig själv. Hon hoppade ner på marken. Utan att tänka efter.
-Hej. Förlåt för att min onda tvilling kramade dig med klibbiga armar, sa Vilma ursäktande.
-Vaaaa….? sa Percy förvirrat.
-NEJ DU SKOJAR! PERCYYYYYYY!!! KOM HIT OCH KRAMA MIG! utbrast Vilma. ÄR DET DU PERCY KOM FÖR FAN! JAG VILL HA EN KRAM MWIHIIHIHIHI!
-Öhhhh, okej.
Percy kramade Vilma.
-Vem är du? frågade han.
-Förhoppningsvis ett halvblod! Och din framtida flickvän.
-Du, du har nog lite problem… Men kom nu, vi måste komma bort från denna ön. Ogygia.
-ÄR DET OGYGIA?! OMG OGYGIA VART ÄR CALYPSO!??!?!?
Wilma gav snabbt Percy en bok av honom.
Det blev tyst och ganska awkward.
-Du har bara läst till 4e boken, eller hur? sa Percy.
-Ja.
-Åh… Jag antar att jag inte ska spoila dig, sa Percy med ett snett leende.
-Men… Vad fan gör vi på Ogygia?
-Bra fråga, sa Will.
Nico sprang iväg med tårar i ansiktet.
-Nico! Vad hände? skrek Will och sprang efter.
-JAG VILL HA CHICKEN NUGGETS! grät Nico.
-Du ska få det! sa Will och grät med.
-Varför gråter alla? sa Jason.
Då hörde han hur Percy snyftade bakom honom.

Heej. Visst är vi konstiga? Vänta bara till nästa kapitel kommer lol ni kommer bli så trötta på oss

15 dec, 2017 13:06

1 2 3

Bevaka tråden

Forum > Fanfiction > Andra fandoms > PJO&HOO konsiga händelser

Du får inte svara på den här tråden.