Välkommen till en gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Drömmar

Forum > Kreativitet > Drömmar

Bevaka tråden
Användare Inlägg
Emma07
Elev

Avatar


Hej! Tanken är att man här kan dela med sig av sina drömmar, gamla som nya, galna som normala! Själv har jag haft en otalig mängd galna drömmar och en liten mängd normala. Så, skriv på! Jag har en mängd galna drömmar att bjuda på, men tänkte att någon kanske ville ha äran att börja före?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia0.giphy.com%2Fmedia%2FtncKmuhljYOlO%2Fgiphy.gif

11 jul, 2016 15:16

Wolf
Elev

Avatar


Jag drömmer ovanligt mycket varje natt och har inte haft en mardröm på åratal. Dock drömmer jag ofta saker som andra skulle anse vara mardrömmar. De innehåller ofta mycket blod och de flesta av mina drömmar går ut på att jag dödar någon. Jag dödar bara ''bad guys'' dock. Annars drömmer jag ofta att jag är i min vargform och springer. Det är så jäkla najs att känna jord under tassarna och jag blir alltid lika besviken när jag vaknar och fortfarande sitter fast i min långsamma, tvåbenta kropp.

All ondska kommer från människan, men alla människor är inte onda.

11 jul, 2016 17:25

Borttagen

Avatar


Jag hade en dröm ( Och den är sann!) om att Voldie drack Polly juice elixir och förvandlades till min lillasyster och låtsas grät för mig så jag trösta henne och sen kom min mamma och min lilla syster in så jag märkte att min lilla syster jag trösta att det inte var hon så när jag sa "Du är inte min lilla syster!" så förvandla säg min lilla syster till Voldie och gjorde så jag kom upp i luften sen skrek han "AVADA KEDAVRA!" så jag dog och jag vakna!

12 jul, 2016 19:58

Bevaka tråden

Forum > Kreativitet > Drömmar

Du får inte svara på den här tråden.