Välkommen till en gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] Vet någon hur jag ska byta användarnamn?

Forum > Mugglarportalen > Vet någon hur jag ska byta användarnamn?

Bevaka tråden
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar

+1


Hej!
Vet någon hur man ändrar andvändar namn?
Det är så att när jag skapade den här användaren så tog jag bara ett namn men tänkte inte till, och nu vet jag inte hur jag ska fixa det.
Så vill någon vara snäll och berätta hur man gör.
Så är jag väldigt tacksam

24 jun, 2016 09:31

Sköldpaddan Trevor
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Hej!
Vet någon hur man ändrar andvändar namn?
Det är så att när jag skapade den här användaren så tog jag bara ett namn men tänkte inte till, och nu vet jag inte hur jag ska fixa det.
Så vill någon vara snäll och berätta hur man gör.
Så är jag väldigt tacksam

Tyvärr tror jag inte att man kan byta användarnamn
Men om du vill kan du ju skriva den här idén på någon tråd där man diskuterar förslag på hur man kan förbättra mugglis, så att nån lärare kanske ser den.
Jag tycker att det verkar vara en bra idé!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2Fd1%2F05%2F83%2Fd10583b8174c163c14af658951094311.jpg

24 jun, 2016 09:45

Borttagen

Avatar

+1


Ok vad synd
Men bra idé

24 jun, 2016 22:31

Meowsy
Elev

Avatar


Annars kan du alltid ta bort ditt konto och skaffa ett nytt med ett nytt användarnamn. Tror inte det kommer hända, att man ska få kunna byta användarnamn, eftersom det har tagits upp flera gånger tidigare.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fsteemitimages.com%2FDQmYET4dypRUbXrKkmbDSc8Kgf3VUEt9YoCNNjUs5s5wA1R%2FDULCES.gif

25 jun, 2016 08:23

Borttagen

Avatar


kanin tekniskt sätt skulle man kunna byta sitt namn, men Erfa har inte lagt till den funktionen för att då skulle folk bara byta sina namn hela tiden.
Om du vill byta namn så får du ta bort din användare och skapa en ny, men du blir ju av med alla kort, foruminlägg osv. Men sakerna du äger, det problemet går att lösa...

ps. säger exakt det Meowsy sa.

themarauder, kan du låsa?(diskussionen är typ färdig)

25 jun, 2016 18:20

Bevaka tråden

Forum > Mugglarportalen > Vet någon hur jag ska byta användarnamn?

Du får inte svara på den här tråden.