Välkommen till en gratis, svensk Harry Potter-community

F5

MugglarPortalens scema!

Forum > Mugglarportalen > MugglarPortalens scema!

Bevaka tråden
Användare Inlägg
Lydia Olsson
Elev

Avatar


Hej alla Mugglismedlämmar! Jag tänkte att vi kunde gör ett scema!
Måndag,Köp så mycket godis ni kan äta och sedan kan ni skriva vilka kort och smaker ni får. Man kan också byta kort med varandra!
Tisdag,Skaffa så många poeng som möjligt! (Fast det ska man ju göra anars också! ) Ni kan göra foruminlägg,skriva snälla saker på tavlan,få minst 20 poeng i frågesporten eller föreslå frågor för rektorn!
Onsdag,Snöbollskrig! Kasta snöbollar på så många ni kan!
Torsdag,Kolla på så många profiler ni kan! Ändra gärna på era egna profiler!
Fredag,Brevdagen! Skicka brev till så många som möjligt!
Lördag,Sälj saker på marknaden om ni vill! Då kan andra få nytta av det!
Söndag,Då ska hellst ingen vara här för då ändrar jag lite!


Ni får gärna föreslå nya saker att lägga in här,så lägger jag in det på scemat nästa lördag!
Tack för att ni läste det här och följer scemat!
Det är bara att säga till om ni vill vara med!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fvignette4.wikia.nocookie.net%2Fharrypotter%2Fimages%2F6%2F6d%2FLuna-Lovegood-Wallpaper-luna-lovegood-25518113-1024-768.jpg%2Frevision%2Flatest%3Fcb%3D20121028020840 Accio fred på jorden!

26 dec, 2015 18:54

Bevaka tråden

Forum > Mugglarportalen > MugglarPortalens scema!

Du får inte svara på den här tråden.