Välkommen till en gratis, svensk Harry Potter-community

F5

What makes you beautiful (1D)

Forum > Fanfiction > Andra fandoms > What makes you beautiful (1D)

1 2 3
Bevaka tråden
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Titel: What makes you beautiful (1D)
Författare: Winsah
Genre: Idk... Kärlek?
Handling: En dag lägger det världskända bandet ut en tävling på Twitter. Man ska skicka in en cover på en av deras låtar och skicka in till mailen de angav. Vinnaren får som pris att umgås med dem i en månad. Svenska 22-åriga Marie skickar in en cover på Little things och vinner tävlingen. Men efter ett tag börjar hon känna känslor för en av killarna: den busige, larvige - och om än inte söte - Louis Tomlinson.

>I denna ff är inte Louis ihop med Elanour Calder (stavning?), men Zayn är förlovad med Perrie Ewards (stav?) som i verkligheten.<

>Jag skriver på svenska men replikerna är på engelska. Förstår ni inte, översätt på Google Translate!<

Taggar: AlienFourmaHarry-Potter-BokslukarenHuffel Mc PufffAlexandra HagströmGoggo (Förlåt om ni inte ville bli taggade, skrev upp några som gillar 1D.)

Alla kapitel:



Prologen kommer när tre kommenterat!


Hoppas ni gillar det!

5 jul, 2014 17:50

Borttagen

Avatar


Jag vill läsa

5 jul, 2014 17:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag vill läsa


Tack!♥

5 jul, 2014 17:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag vill läsa


Tack!♥

Hoppas fler kommenterar så första kapitel kommer

5 jul, 2014 17:57

Goggo
Elev

Avatar


super läser och bevakar

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Flh6.googleusercontent.com%2F-kgj7tCkhzlA%2FU3OhICSuVzI%2FAAAAAAAAReM%2F1B91iO1gJQM%2Fw800-h800%2Fspn.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F42d29aa40626123f5a57c5df1946d041%2Ftumblr_mqj2rn7fsU1s1m535o1_500.gif

5 jul, 2014 17:57

Borttagen

Avatar


Alexandra Hagström: En kommentar kvar nu
Goggo: Tack♥

5 jul, 2014 18:02

Borttagen

Avatar


Skulle jag inte vilja läsa en 1D-ff, dessutom av dig?! BEVAKAR STENHÅRT!

5 jul, 2014 18:03

Borttagen

Avatar


Kul att ni läser!^^ Här kommer, som lovat, prologen. =)

Prolog:

"Niall! Come here! A fan has written a fanfiction about the two of us! It is really good ..." Louis ropar på Niall som för närvarande går igenom programmet för kvällens konsert.
"Awesome! The fans are so creative! But Louis, you have to go through the program! 5 seconds of summer is almost finished."
"Yeah, I know ... I went through it ... I guess."
"It would be cool to meet the fans ..." Harry kommer och sätter sig i Louis knä.
"Ouch! What are you doing?"
"Yes, we can not stop and talk to them ... We just go, go, go." Zayn pratar från andra sidan rummet.
"Where is Liam?"
"It would be fun to organize a competition. Those wishing to attend may do a cover of one of our songs, and the winner gets to be with us for a month."
"Where is Liam??"
"Good idea Niall! We'll post on Twitter after the concert." sa Harry och tittade på klockan.
"In twenty minutes the concert. It will be fun to see the French fans again. They are crazy."
"WHERE IS LIAM?!?!" Louis skriker så alla andra håller för öronen.
"Shut up Louis! I think he's on the toilet. It would be typical of him."
"Thanks, Hazza. Finally! I do not know why I'm in a band that did not even answer my questions ..."
"You're in a cool band." säger Zayn och deras manager kommer in.
"The fans are ready. Up on stage now!"
"Good luck!" säger de som fixar killarnas hår och de gör high five. Killarna går upp på den stora scenen inför den stora publiken och gör det de gillar allra mest: sjunger.

Efter showen springer de av scenen och raka vägen in i bussen som åker iväg mot flygplatsen.
"It was amazing", säger Harry och de andra håller med.
"I'm still wet, Louis", gnäller Liam på skoj.
"That was what was meant", skämtar Louis.
"A fan grabbed my foot and refused to release it, so I told her it was mine, and when she still did not let go I patted her on the head as she released." säger Niall.
"Poor Niall", skrattar Zayn.

En timme senare kommer Harry ihåg tävlingen.
"Should we not write about The One Direction Competition on Twitter?"
"The best name ever", skrattar Louis och instämmer.
"We can write on the website too", kommer han sedan på.
"Mobiles on!" säger Liam och alla tar fram sina mobiler och skriver varsitt inlägg på Twitter. Efter tio minuter har varje killes status fått ungefär 1000 favoritmarkeringar och de går av turnébussen in mot flygplatsen.

5 jul, 2014 18:19

Borttagen

Avatar


Amazing! Poor Niall... skrattade typ ihjäl mig där...

5 jul, 2014 18:37

Goggo
Elev

Avatar


superbra!! samma sak här som för harry-Potter-Bokslukaren skrattade ihjäl mig :´)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Flh6.googleusercontent.com%2F-kgj7tCkhzlA%2FU3OhICSuVzI%2FAAAAAAAAReM%2F1B91iO1gJQM%2Fw800-h800%2Fspn.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F42d29aa40626123f5a57c5df1946d041%2Ftumblr_mqj2rn7fsU1s1m535o1_500.gif

5 jul, 2014 19:13

1 2 3

Bevaka tråden

Forum > Fanfiction > Andra fandoms > What makes you beautiful (1D)

Du får inte svara på den här tråden.