Välkommen till en gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Saker som alltid ser dumt ut

Forum > Off Topic > Saker som alltid ser dumt ut

1 2 3
Bevaka tråden
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar

+2


Hejhopp, vill inleda med att om det finns en sådan här tråd, länka den så kan denna låsas.

Jag vet inte om ni har tänkt på det, men vissa saker är alltid lika fult. Saker som alla gör någon gång.
Så, har ni bågra sådana här saker att delamed er så gör det! Alltid lika roligt att läsa om saker som bara gör att man vill sjunka genom marken.

1. Vinka till någon på stan utan att denne ser.
2. Tro att någon säger hej till en, man hälsar tillbaka och inser efter en väldigt dömande blick att människan pratade i handsfree.
3. Kuta som satan efter en buss som man inte hinner med och därför fortsätter jogga lite för att folk inte ska tro att man skulle med den ändå.

Er tur!

23 apr, 2014 16:45

Borttagen

Avatar


Hahaha. Det där med bussen är klockrent. Eller när man faktiskt hinner med bussen men är andfådd som aldrig förr och försöker att inte visa det för de andra i bussen..

När man saktar in inför ett övergångsställe för att ge en bil chans att hinna köra förbi innan man "tvingar" den att stanna, men den stannar ändå och man småspringer då över vägen..

Eller när man halkar och sen flyger upp lika snabbt och tittar runt om sig och hoppas att ingen såg men egentligen vill man skrika högt eftersom svanskotan typ krossats.

När någon kommer emot en och ler jättestort och man ler tillbaka och tänker "känner jag den här personen?" och så passerar personen en och hälsar på den som stod bakom..

23 apr, 2014 16:57

Amaanda
Elev

Avatar

+1


*När man tar fram sin mobil, på till exempel busstationen, endast för att se upptagen ut för allmänheten.
*När man ser sin kompis långt ner på en gata och vet att det inte är möjligt att skrika hej p g a avståndet , eller le för det ser bara dumt ut. Och så går man där som en mupp och väntar på att ens ben ska ta sig fram typ.

Det är vad jag kommer på nu. Rolig tråd btw!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi59.tinypic.com%2Fqzocwp.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi61.tinypic.com%2F6fc9p1.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi57.tinypic.com%2Fin8x8p.gif

23 apr, 2014 16:57

Borttagen

Avatar


När man säger hejdå till sin kompis och sen visar det sig att man ändå ska gå åt samma håll en bit till..

23 apr, 2014 16:58

Hapo
Elev

Avatar


När man ska gå över vägen där det inte är ett övergångsställe, och så står man där och väntar och det bara kör bilar hela tiden så man aldrig kommer över. Jag vet inte men det ser bara så fult ut, och det känns jättepinsamt.

Eller när man träffar någon man känner i affären, så man börjar prata lite och säger sedan hejdå, bara för att se varandra typ två minuter senare, och då vet man inte om man ska heja eller låtsas att man inte sett personen.

23 apr, 2014 17:03

Borttagen

Avatar


Kom på ytterligare en!

När man sitter på ett ställe med mycket folk, speglar sig i frontkameran på telefonen och ser att håret ser väldigt tokigt ut. Personen i fråga slänger ner telefonen, börjar klappa sig på huvudet, gör om speglingsproceduren och går snabbt iväg.

23 apr, 2014 17:11

Fellrendión
Elev

Avatar


När man går utomhus och börjar tänka på en sak som får en att skratta hysteriskt.

När man ser någon bakifrån eller på avstånd eller något sånt, och får för sig att det är en viss person och skriker namnet men sen upptäcker att det är en helt annan person.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Flh6.googleusercontent.com%2Fproxy%2FBwc1vwMmXP74iawJlqCpzd61QCOfT7pzComQALSAxdR8rWTpsVWHSCIr3_a8-ON8YQ

23 apr, 2014 17:30

Atira
Elev

Avatar


När man möter någon man inte känner och ska väja förbi personen men han/hon väjer åt samma håll som en själv. Vilket gör att man istället väjer åt andra hållet exakt samma sekund som personen framför en gör det. Och så håller man på sådär en stund.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Ff09efeec05803a5d77b0a5895c7d2a4a%2Fc24dea0e2ed1f300-63%2Fs400x600%2F1cac7c9f21c39af2c82bbe1d609c30866e59db39.gifv

23 apr, 2014 18:14

Borttagen

Avatar


När man sträcker sig efter något, men låtsas att man bara sträckte på armarna när man inser att man inte får ta den saken.

När man vill hoppa högt i luften av glädje, men kan inte så man står där och skakar en stund

När man springer mot någon för att hälsa, och sen var det någon man inte kände, så man springer förbi.

HAR INTE HÄNT MIG, SERIÖST! Hehe, tror ni mig?

23 apr, 2014 18:19

Solkatten
Elev

Avatar


När man går också stöter man på någon random och ska gå runt personen men personen gör också det. Om ni fattar? (Såg nu att Atira hade skrivit det.)

Har hänt två gånger att när jag har åkt buss råkat trycka på stoppknappen ett stopp förtidigt. Bussen stannar men ingen går av.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

23 apr, 2014 18:57

1 2 3

Bevaka tråden

Forum > Off Topic > Saker som alltid ser dumt ut

Du får inte svara på den här tråden.