Välkommen till en gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The Quest For Notch

Forum > Fanfiction > Andra fandoms > The Quest For Notch

Bevaka tråden
Användare Inlägg
Dennys
Elev

Avatar


Detta är en novell som jag kanske tänker göra. Jag behöver minst 2 som tycker att handlingen verkar bra.

Handling: Steve är en minecraft user som har levt i sin värld under lååååååååååååång tid. (I berättelsen kommer det mesta vara de dagar han lever i världen) En dag kommer en uppdatering. 7.9.4.1. Då kraschade världen och Steve börjar krascha också! En efter en försvinner pixlar. Varje Minecraft-Dygn (22 Minuter) Så försvinner en pixel. Samma sak händer med alla block. Steve och hans värld kan bara överleva på ett sätt. Hitta Notch och fråga om en uppdatering som fixar kraschen och buggarna! Ett annat problem är att Notch bara är inne på Minecraft 13:00 - 21:05. Ett till problem är att Steve laggar. Och det sista och värsta är att Notch bara spelar på en server! Froghead Server! Den är gjord åt skaparna av Minecraft. Men den har whitelist. Hur ska Steve komma dit? Det får du veta i kapitel..................................Äsch det vet jag inte nu!
________________________________________________
Gillar du handlingen och vill att det blir en berättelse så tumma upp mitt inlägg eller skriv en kommentar. Eller båda två. Ännu bättre!

15 feb, 2013 21:15

Bevaka tråden

Forum > Fanfiction > Andra fandoms > The Quest For Notch

Du får inte svara på den här tråden.