Välkommen till en gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Snor :(

Forum > Off Topic > Snor :(

Bevaka tråden
Användare Inlägg
Li
Biträdande rektor

Avatar

+1


Alltså är jättefånig nu men jag hatar, verkligen hatar, snor. När folk snyter sig runt omkring mig vill jag typ kräkas och det värsta, absolut värsta som finns, är att höra snörvlande. Alltså jag skojar inte. Jag klarar av blod och folk får gärna spy typ intill mig men när de snyter sig, vänder det sig ut och in på mig i min mage och jag vet inte vad jag ska göra med mig själv.

Som man kan förstå är jag därför inte världens gladaste när jag själv är förkyld. Vilket jag är nu. Och såklart, är jag jättesnorig. Näsan rinner, jag måste snyta mig konstant, sitta och snörvla och jag vill böla varje gång haha </3 Ååh snor är det värsta som finns jag förstår inte!!!

Jag hatar att jag har den här lilla... grejen för mig. För jag ska bli lärare och finns det någon folkgrupp i hela världen som är mer förkylda och snoriga än barn? NEJ. Åååh gud ge mig styrka

Är det bara jag som har sånt här problem med snor?? Alla jag berättar det för bara skrattar åt mig. Visst att ingen tycker det är kul med snoriga näsor men ingen som hellre tar kräks än snor liksom uuuh snor. Panik.

without something there is no nothing

12 sep, 2012 13:31

Borttagen

Avatar


åhhh I'm with you och det verkar gå en förkylning i hela sollentuna och när man sitter på bussen och alla sitter där och snyter sig och jag vill bara kräkas
och på det hela är jag också förkyld och näsan rinner och jag vill inte sitta och snörvla för jag tycker det låter så äckligt själv <//3

12 sep, 2012 13:42

Celebikai
Elev

Avatar


klarar inte heller av när folk drar in snor
värst är det när jättemånga i min klass är snoriga och ingen snyter sig, fastän vi har papper i varje klassrum.
är förkyld och har en påse med snorpper bredvid mig

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F5e1b4e892ac80beefb04a19df526215e%2Ftumblr_mi7yitfMRq1qhvxigo4_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fabb13ebfa3a32cfa38d69acd20e1468d%2Ftumblr_mi7yitfMRq1qhvxigo5_250.gif

12 sep, 2012 13:47

Borttagen

Avatar


Hela min familj är förkyld, och man hör snörvlande VART man än går. Det är störande. Visst kan de inte rå för dig men uh, det låter äckelpäckligt D:

12 sep, 2012 22:08

Ngoch
Elev

Avatar


Jag tycker också att det kan vara jobbigt. När folk snurvlar tänker jag, men snälla, varför snyter du dig inte istället? Okej, att det inte låter särskilt fräscht när någon snyter sig heller men då vet man åtminstone att personen inte kommer snrvla på ett tag.
Men okej, jag tycker inte att snor är det som är värst så jag ska inte klaga.
Många är ju dock förkylda just nu och jag hoppas verkligen att jag slipper det, det värsta med att vara förkyld tycker jag är just att man måste snyta sig hela tiden och att man har svårt att sova på grund av att det är svårt att andas.
Alla som är förkylda just nu, krya på er!

12 sep, 2012 22:19

Borttagen

Avatar


Åh, det är så jobbigt när man bara snörvlar hela tiden och inte kan hjälpa det........

12 sep, 2012 23:42

Seriously
Elev

Avatar


Hur kan man hata snor. det är ju sååååå gott att äta ♥ ♥ ♥ ♥

Om solen är ett ägg så är månen en grön ost.

13 sep, 2012 02:51

Borttagen

Avatar


Jag har inga problem med snor utom när folk snyter sig onödigt högt på offentliga platser eller vid platser man ÄTER på... Det finns inget vidrigare än dåligt bordsskick! Man sitter och avnjuter en god rätt så är det någon jävel i något mörkt hörn som drar fram en näsduk och SNYTER SIG NÄR MAN ÄTER! DET får mig att gå till anfall. Om jag måste snyta mig när jag äter så går jag in i badrummet och stänger om mig så att ingen ska lida av mina äckliga ljud.

Mitt största hatobjekt är som sagt folk som itne har bordsskick. Man ska sitta ordentligt/rakt på stolen med fötterna på golvet (inte typ med ena foten på stolssitsen så att knät är uppe vid bröstet), man äter med både kniv och gaffel (inte skrapa maten från tallriken in i munnen med gaffel. Vi är inte amöbor! VI KAN LYFTA GAFFELN!), man pratar inte med mat i munnen och mitt absoluta mest hatade scenario NÅGONSIN!

SMASKANDE

När någon smaskar så får jag oemotståndliga impulser att köra min egen gaffel igenom läpparna på personen så att de inte KAN öppna munnen!
Jag har en vän, hon är jättesnäll och jätterolig och vi hänger med varandra ofta. Dock är jag noga med att inte vara i närheten av henne när hon äter något för hon smaskar så sjukt mycket!

När någon smaskar med stängd mun och jag påpekar lite artigt att de smaskar och de säger nej så blir jag tokig.
BARA FÖR ATT MUNNEN ÄR STÄNGD BETYDER DET INTE ATT DET KOMMER VIDRIGA LJUD FRÅN DIG NÄR DU ÄTER DITT MÄHÄ!

Ber om ursäkt för rage ♥

13 sep, 2012 03:34

hyperion
Elev

Avatar


Då vill du inte träffa mig just nu, snoret bara rinner och jag snörvlar var femte sekund.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fc8f2f6d0ea7c96dfdc2ef6033dd1f035%2Ftumblr_mv2bmmL5rO1som5q2o1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F841bdc53f51c1098f2b3eaef2582b22e%2Ftumblr_mv2bmmL5rO1som5q2o2_500.gif

13 sep, 2012 15:00

Ginny00
Elev

Avatar


Åhhh, jag står verkligen inte ut med folk som snörvlar Min bänkgranne sitter och gör det seriöst var tionde-tjugonde sekund och det är så STÖRANDE. Sen när jag själv är förkyld så tänker jag mindre på det men usch. Ogillar det Jag har ärligt talat hellre hög feber än är jätteförkyld!

13 sep, 2012 15:04

Bevaka tråden

Forum > Off Topic > Snor :(

Du får inte svara på den här tråden.