Välkommen till en gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vi som kommer gråta när...

Forum > Harry Potter > Vi som kommer gråta när...

1 2 3 ... 10 11 12
Bevaka tråden
Användare Inlägg
Levilia
Elev

Avatar

+1


SPOILERVARNING!!!

...när Fred dör. ;________; Omg, kommer bli utslängd ur salongen...
Och när Tonks och Lupin dör. Gah! *snyft*

George was never able to perform a patronus after Fred died. Every happy memory he ever had was with Fred.

31 dec, 2010 15:58

Borttagen

Avatar


Tror inte du är så ensam om det, jag kommer inte klara av att se FRED dö! Herregud, Fred & George, glädjespridarna nummer ett! Shit vilken...smäll.

31 dec, 2010 15:59

Piggy
Elev

Avatar


Jag kommer gråta.
Det är en utav de sorgligaste sakerna som händer i böckerna...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.mspaintadventures.com%2Fstoryfiles%2Fhs2%2F04585.gif

31 dec, 2010 17:38

soratanaka
Elev

Avatar

+1


Jag kommer gråta när Severus dör, och när Potter pratar med de döda. Och ja, när Fred dör.

"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people."

31 dec, 2010 18:23

Tilify
Elev

Avatar


Det är du absolut inte ensam om, jag kommer stor böla.
Det dör för många "braiga" personer i den andra delen, jag står inte ut.

31 dec, 2010 18:25

Belle
Elev

Avatar


Haha, jag grät till och med i boken när Fred och Severus dog. Jag kommer stor tjuta i filmen.

I'll be flying on my broomstick...

31 dec, 2010 18:26

Ron
Elev

Avatar


Jag kommer gråta ihjäl mig, nog för att jag gråter för typ allt men det var verkligen hemskt i boken så jag tror det är samma på bio om inte hemskare..

We're all wizards, even Ron.

31 dec, 2010 19:47

Borttagen

Avatar


Spoiler. Of course


Tonks och Lupin blir inte så jättefarligt.
MEN FRED HERREGUD OCH SNAPE! MITT HJÄRTA KOMMER TYP KOLLAPSA!

31 dec, 2010 19:49

johannapotter
Elev

Avatar


Jag kommer också definitivt göra det, det är fruktansvärt!!!

Kommer inte ihåg exakt hur det är, men typ:"George ramlade ihop på golvet med en smäll, och medans hans ögon rullade omkring i sina ögonhålor såg man hans mun vridas uppåt i sitt allra sista leende"

Alltså, varenda gång jag läser det börjar jag typ gråta..

Och jag kommer åxå gråta när Snape dör..

"Det är inte likheterna som spelar roll,Harry, det är skillnaderna."

31 dec, 2010 20:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av Levilia:
SPOILERVARNING!!!

...när Fred dör. ;________; Omg, kommer bli utslängd ur salongen...
Och när Tonks och Lupin dör. Gah! *snyft*

Du har nog redan förstått det i våra fina forumtrådar på gSm men herregud ja. Jag kommer seriöst få ångest >:
Liksom, jag grät inte när jag läste om Dobbys död och ändå grät jag massor när jag såg filmen, och liksom jag gråter asmkt när jag läser om Freds död, hur blir det då när jag ser det? Det enda alternativet är att jag blir så chokad när jag ser det att jag inte kan ta in det utan stöter det ifrån mig istället...Alltså att jag inte reagerar alls förren efter att jag har sett filmen.

31 dec, 2010 21:21

1 2 3 ... 10 11 12

Bevaka tråden

Forum > Harry Potter > Vi som kommer gråta när...

Du får inte svara på den här tråden.