Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Schack / chess.com

Forum > Datorer > Schack / chess.com

Bevaka tråden
Användare Inlägg
elme
Elev

Avatar


Är det någon annan som spelar/har spelat schack här på mugglis?

Det går väldigt mycket i perioder för mig, men nu har jag börjat igen och skulle vilja kanske ha fler att spela emot.

Inte för att jag är speciellt bra på något sätt, men det är roligt helt enkelt!

Har varit medlem på engelska sidan www.chess.com sen något år tillbaka då jag spelade mycket med kolleger. Det är praktiskt där då man kan bestämma hur mycket tid man har på sig att göra ett drag, tex 1-3 dygn/timmar just för att man har ju faktiskt inte tid att vara vid datorn hela tiden.

Förutom utmaningar och andra hjälpmedel på sidan så kan man också göra en datoranalys av 1 spel/veckan som gratismedlem då man kan få en genomgång av sitt spel med förslag på vad man kunde ha gjort istället och så.

Om ni får lust så får ni gärna utmana mig! Jag heter skinkku på sidan men kommer nog ha svårt att spela ett spel i en sittning.


Nu blev det lite långdraget och nästan som reklam, men jag ville bara informera om sidan!

Ni som spelar, finns det några specifika drag ni brukar föredra att öppna spelet med, både som vit och svart?

4 apr, 2012 12:58

Bevaka tråden

Forum > Datorer > Schack / chess.com

Du får inte svara på den här tråden.